divendres, 4 de setembre del 2009

JOSEP OLIU, PRESIDENT DEL BANC SABADELL

Com antic client, des de 1970 a la sucursal de Montcada i Reixac i des de 1990, per trasllat del meu domicili, a la de Manlleu i com sigui que m’he adreçat a vostè dues vegades anteriors i sempre he estat degudament atès, la ultima el 5 de gener del 2007 i l’anterior, inicial, que em vaig presentar com a “subministrador” de directius per les noves sucursals que anaven obrint a partir de la dècada dels anys 1950/60 a la zona del Vallés, en la seva expansió inicial -ja que recordo que durant molts anys, el seu banc, només disposava de la Oficina Central de Sabadell, sota la direcció del senyor Monras- i alguns dels empleats que jo havia tingut en la meva llunyana etapa de Director Bancari, però de una altre entitat de la seva competència, varen formar part dels seus nous directius, Joan Palau Vallcorba de Mollet del Vallés i Facundo Diez Hurtado –qepr- de Palau de Plegamans, que van ser els primers i potser algun altre, ja que tenia a les meves ordres, quan vaig demanar “excedència”, prop de 20 empleats a l’oficina i “deien, modesta apart”, que tenien un “bon mestre” i disposaven de una amplia i bona experiència bancària, per què aleshores, encara no es coneixien els ordinadors i tot era manual, màxim alguna sucursal –la “meva”, érem la sisena en beneficis a Catalunya, que es el que compta en la banca, davant de més de un centenar- havíem aconseguit que ens deixéssin, després de molt pregar i exhibir la nostre “brillant” trajectòria, adquirir una “màquina de sumar” manual..

Be, el motiu de la present, es que a la sucursal de Manlleu tenen o tenim un “petit” problema, que l’he comentat més d’una vegada amb els empleats i directius de la mateixa i es que dita sucursal fa xamfrà i el Caixer Automàtic està instal·lat al carrer Enric Delaris i com sigui que està orientat de cara al sol que hi bat tot el dia, pràcticament es quasi impossible poder llegir el que vols fer amb aquest servei, sigui pel sol, malgrat hi hagi adossat un petit tendal metàl·lic plegable al Caixer, però que no serveix per res o per què la pantalla liquida no està prou adequada. I tots els usuaris “amorrats” a la mateixa, semblem curts de vista.

.En canvi al carrer Baixa Cortada, que està orientat de cara al Nord o sigui que no hi toca mai el sol, a on hi tenen una amplíssima bústia, que d’esquena, o sigui dins de l’oficina quasi es deu tocar amb el Caixer, crec, al meu modest criteri, que fer el canvi d’ubicació d’un per l’altre, seria una rapida i barata solució i va ser una llàstima que quan van fer les darreres obres de reforma a la Sucursal, algú no ho hagués tingut en compte i més quan varen canviar el 4B pel Servi Red.

Agraint-li per endavant l’atenció que confio, com te per norma, que prestarà al present suggeriment en defensa del seu lema de “Bon Servei”, als clients de Manlleu que utilitzem habitualment el servei del Caixer Automàtic, aprofito l’avinentesa per saludar-lo molt cordialment
El Banc de Sabadell ha respost gentilment, agraint el suggeriment, el dia 14 d'cotubre i téne el ferm propòsit de posar-ho en pràctica .... ja veurem què passa ....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada