dilluns, 8 de març del 2010

COMPTE AMB “BON PREU” DE SANT HIPÒLIT

El dia 9 i per la insistent recomanació d’una bona amiga, vaig anar a comprar per primera vegada a aquest Super instal·lat al carrer dels Marquesos de Palmerola per un import de 24,38 euros.

Al arribar a casa i comprovar-ho com tinc per costum, em trobo amb la desagradable sorpresa que he agafat, millor dit, hi havia un empleat de Danone com es va donar a conèixer, al fer-li una consulta, que estava a la secció dels refrigerats posant-hi productes d’aquesta marca i al preguntar-li si hi havia “Actimel de piña” me’n va acostar un i jo vaig dir-li que en necessitava dos i em va entregar l’altre. Jo en gasto un diari i com que els packs son de 6 vol dir que de tant en tant n’haig de comprar dos com va ser aquest dia. Mai tres ja que m’exposaria a que em “caduquessin”. Doncs, tal com dic, em trobo em la desagradable sorpresa que la caixera “Merce” com es veu en el tiket de compra, un dels dos el devia fer passar dues vegades seguides per la màquina registradora -segurament amb les preses per els que s’esperaven darrera meu- per que me’n va carregar i cobrar tres, cosa que un no pot controlar sobre la marxa per qué la mateixa maquina te ho priva i a més un s’està esperant l’entrega del genero per anar-los posant a les bosses.

L’import del mateix, a cop de vista, sembla de poca importància ja que el seu preu es de 3,19 euros cada pack, però traduït a les antigues pessetes son 530,97.

Lògicament no he anat a fer cap reclamació a dit establiment ja que no tinc cap comprovant que pugui demostrar els meus arguments i seria la meva paraula contra la seva. Ara be, no crec que la caixera en podés sortir beneficiada ja que l’únic beneficiat es la firma esmentada i que a la millor amb els seus ordinadors potser si que podrà trobar que te en existències un de més, però no estaria de més que prengués les mesures oportunes per tal que aquest fallo no es podés repetir.

Per descomptat que Nostre Senyor va dir que tots érem germans,,,,, però no primos i el que es per la meva part mai més posaré els peus a cap dels seus establiments per allò de.............. Sant Tomas........una vez y na más.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada