dissabte, 15 de maig del 2010

EL SR. ARTUR MAS M'AUTORITZA A PENJAR ELS SEUS E-MAILS AL MEU BLOG

De: "Artur Mas"
Para: "Pere Pi Cabanes"
Enviado: dimarts, 4 / maig / 2010 18:36
Asunto: Re: CONTESTO EL SEU MAIL D'AHIR
Benvolgut senyor Pi,
És veritat que, a vegades, la informàtica juga males passades. A tots ens ha passat. És cert que els blocs tenen molt èxit.

Evidentment, té el meu permís per penjar el que li envio. Fixi's que jo mateix tinc una pàgina web, no és ben bé el mateix, però se sembla molt. En comptes de penjar escrits penjo vídeos. Suposo que l'ha visitada alguna vegada. Li dono l'adreça
www.arturmas.cat

Una cordial salutació.

Artur Mas President de CiU




— Original Message — From: Pere Pi Cabanes To: ARTUR MAS
Sent: Tuesday, May 04, 2010 1:14 PM Subject: CONTESTO EL SEU MAIL D'AHIR

Benvolgut senyor Artur Mas:
Per mi no ha estat cap molèstia haver tingut de tomar a picar l'ultim escrit ja que afortunadament, comparat amb els normals, es dels més curts i com va poder comprovar amb poca estona ho vaig tenir solucionat ja que els jubilats, o per lo menys jo, tinc temps per tot.

A més per desgracia i això em passava molt sovint en el meu aprenentatge d'informàtica em descuidava al poc de començar un escrit, tal com faig ara, ja de guardar-lo deseguida, que quan estava quasi al final, moltes vegades resultava que de cop i de volta la pantalla s'apagava i quedava esborrat totalment lo escrit això si que per mi era una molèstia. El meu fill sempre em deia que era per què tocava una tecla que no tocava, però mai em va poder dir a quina. A més es l'unic petit vici que tinc com a hobby.

Com sigui que apart de penjar-lo al blog, que em va muntar l'agost de l'any passat, una bona amiga que en sap més que no pas jo, entre fotocopies dels meus escrits, que reparteixo a ma com un carter entre Vic, Manlleu, Torelló, Sant Hipòlit i Roda de Ter, apart als que envio una fotocopia per correu en son més de 50 i es clar els que els hi he enviat per correu electrònic, entre els que hi han els mitjans de comunicació habituals haig que comprovar si tampoc ho han rebut per tornar ai fer-ho, vol dir que valia la pena tornar a picar-ho per si els hi tinc de tornar a enviar..
Per cert ara que parlo del blog.... he quedat garrativat de l'exit que te aquest assumpte doncs puc comprovar, per la gent que m' ha telefonat, fins i tot, una senyora de Brasília, un historiador de Granollers, el fill de un company, qepr, de Buñol (Valencià) que varem fer la guerra plegats, que son molts i molts els que m' el llegeixen i segons la senyora que em penja els escrits, ja que jo no se com es fa, jo només em limito a enviar-li per correu electrònic el mateix i ella el penja, que alguna vegada li he dit que em pengés algunes de les informacions que vostè m'ha facilitat, com la millor la de la llei de successions i m'ha dit que aixó no ho pot fer, degut a que es una informació que vostè només em dona a mi, i si ho vull fer, diu que hauria tenir autorització de vostè. Si fos així i la propaganda boca a boca, com seria aquests casos, doncs jo crec que de la mateixa manera que jo en soc sabedor, pot ser molt interessant per Convergència que podés arribar al millor número possible de catalans, per tenir-ho en compte a l'hora de votar, jo li quedaria molt agraït si fos tant amable i em donés aquesta autorització, i que ja serviria per aquesta ultima sobre els projectes de CiU amb el Tribunal Constitucional, per poder-la ensenyar a l'esmentada senyora i així, segons ella estaríem dins de la llei o de la ètica. Per cert vaig ensenyar la que em va facilitar sobre aquell escrit d'aquell home de Manlleu que al morir la seva dona, la Generalitat li exigeix 50.000 euros per què la casa que ell es va construir a la seva joventut quan treballava de paleta, quedés al seu nom unicament i mercès a la mateixa em va assegurar que a les properes eleccions ja tenien els vots de tota la família per CiU i sempre es millor, crec jo, alguns de més que no pas de menys.

Aprofito l'avinentesa per saludar-lo molt cordialment PERE PI CABANES de Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada