dissabte, 17 de juliol del 2010

MARGA SOLER - CARTA DEL 5-5-2010

Senyora Marga Soler, DEFENSORA DEL LECTOR de
LA VANGUARDIA
BARCELONA

Benvolguda senyora Margarita:
A La Vanguardia d'ahir diu 4 i al peu de la pagina na 4 del apartat de color salmó, VIVIR, es publica un article del senyor Sergio Heredia - Madrid que porta per titol: Los conductores ya no tendrán que ir a Tráfico a renovarse el carnet i com sigui que es refereix a la ciutat de VIC que diu que teníem de desplaçar-nos a Barcelona a Tràfic, La Campana, em fa l'efecte que aquest bon senyor des de Madrid, està totalment o mal informat o a la lluna de Valencia.

Jo des de el 1990, que resideixo a la comarca d'Osona i mai ni abans quan vivia al Vallès
Occidental, em vaig tenir de desplaçar a Barcelona, per aquesta renovació -tinc carnet de
conductor des de el 1948 i aleshores era vitalici, fins que es va dictar la norma que, uns cada 10
anys segons l'edat, altres cada cinc i altres cada any- per una raó molt senzilla. Fa molts, però
molts anys o sigui el 1990, quan vaig complir els 70 anys, el tenia de renovar cada any, i Tràfic
feia anys que em recordava per correu-postal aquest tràmit i adjuntava una renovació provisional
per 90 dies i jo per correu els tenia d’enviar...El carnet de Conduir original, fotocopia del DNI, 4
fotografies, el certificat del Centre Mèdic autoritzat, conforme m'havien fet una revisió del meu
estat de salut i després un sobre ja franquejat adreçat al meu nom, per enviar-me, ells, el nou
Carnet de Conduir. I ara farà uns anys que ni això. Les revisions les faig cada dos anys en lloc de
un i es el mateix Centre Mèdic que després de fer-te la revisió d'estat de salut i només tens de
portar dues fotos enlloc de les quatre i sense el sobre franquejat i ells mateixos es cuiden d'enviar
tota la documentació esmentada a Tràfic i al cap de poc temps el nou carnet el reps directament al
teu domicili.

O sigui que tampoc s'ha de fer com diu el senyor Heredia, "asseure’s a casa i esperar que ja arribarà", ja que si no es desplaça primer a un Centre Mèdic/podrà esperar assegut, però no li
arribarà res, i això no es des de el dilluns, si no que jo fa molts anys que me ho han fet com informo i no soc sol, com un cas únic, ja que cada dos anys quan ho he fet, sempre hi ha unes bones cues al Centre Mèdic de Manlleu a on hi vaig, des de el primer dia

Aprofito l’avinentesa per saludar-la molt cordialment

Com te per costum LA VANGUARDIA, ha fet cas ornis d’aquesta carta ja que fins i tot ni la "Defensora del Lector" la
comentada a la seva secció. Que ho fa que, com en el temps de
la C.E.D.A. o del "Caudillo" que el "Jefe nunca se equivoca"
els hi costa tant baixar del burro ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada