divendres, 8 d’abril del 2011

422-EL VOLUM DELS ANUNCIS A LES T.V.


Segons ha informat la senyora Montserrat Bros, Responsable de Comunicació de Telespectadors Associats de Catalunya (TAC), aquesta detestable pràctica tant habitual, ha confirmat que era IL•LEGAL, però es veu que ningú n’hi en fa cas, ni tampoc se’ls penalitza. Per cert, els que s’enduen la palma pel excés de “decibels” emprats, son els de CANAL CATALÀ T.V. quan després del programa “Catalunya Opina”, sintonitzen amb TELEVISIÒ D’OSONA de Vic.
En el meu cas particular, per mi les TV son el millor somnífer i sense pastilles i com que quan fan aquest canvi, normalment estic fer la migdiada habitual en la meva enyorada butaca, em fan despertar amb una revolada, degut al soroll de timbals i platerets elevats a la cinquena potencia, que em fa por que un dia, fins i tot .......”no arribi a perdre la criatura”.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada