diumenge, 24 d’abril del 2011

429-EL POUM DE L'ESQUIROL


Benvolgut Jordi:
Diuen que a la "quarta" va la vençuda, doncs oportunament vaig rebre el teu envio, perô vaig intentar tres vegades contestar-te i al moment de la despedida com un llampec, tot el redactat desaparegut de la meva pantalla i no hi havia manera de recuperar-ho. Ahir va vindre el meu fill com cada setmana i a veure si ara amb el seu toc mâgic ens en sortim i amb aquest estic de sort.

He llegit la contestació d'en Pep Mas (abans es deia Josep) i com es d'esperar, molts ....bla....bla...bla....perô en concret no aclareix res per quê ja es de rigor i suposar que el POUM fos aprovat pel seu cos tecnic...."els de la "planta de purins" i l'ajuntament. Ara be, si es de llei que en paguin la meitat cada un l'asfaltat dels carrers, per quê aquesta solució no la van aplicar amb els del Plâ de Balâ o aleshores com que hauria tingut de pagar "La Rosa" que també era de la colla, se ho van pasar pel replâ de l'escala ?....ja que mentre's va ser regidora be li varen legalitzar la granja de porcs.

I ell el Pep troba tant normal que un regidor sigui el promotor de l'atzagaiada i al mateix temps l'accionista "principal" de la "societat" de una urbanització tant important com la de l'Ententes. Suposo i confio que en Miquel Colom tindrâ arguments més que suficients per combatr'els.

Ben cordialment

PERE PI CABANES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada