diumenge, 14 d’agost del 2011

514-PERE PI CABANES - VIVENCIES D'UN GUERRILLER 1936-1939




Benvolguts amics i amigues:
Molt em plau en informar-vos, que el maig del 1999, un cosí de la meva esposa qepr, en Pere Crusellas Solsona, em va embarcar en intentar fer-me unes "Vivéncies" sobre la meva "estada" a la nostre maleïda guerra "incivil", per la qual cosa, em va deixar uns quants cassetts i jo que anés xerrant i xerrant, ja que conéixia de bell antuvi, que això de xerrar, era la meva "especialitat", que ell després i amb calma i sense preses, les passaria a paper amb l'ordinador i em vaig deixar convencer. Varem tenir de fer, tres edicions de 100 exemplars cadasquna, quin "éxit" va sorprendre fins i tot al propì interessat, que era precisament jo, doncs ja només m'en queda un exemplar, com a record.

Es veu que ell, sense jo saber res, doncs m'en vaig assabentar posteriorment i com que vivia a Granollers, les va presentar a un concurs literari que cada any organitza l'ajuntament de La Roca del Vallés, poble tocant a Granollers, sobre el tema "Memòria Popular" i que logicament i com ja era de supossar, no va guanyar cap premi, però "quelcom potable" hi devien veure a les mateixes ja que fa poc i per una veritable casualitat, (coses dels de La Gavilla Verde de Conca) també m'he assabentat que fa anys que aquest ajuntament, les van penjar a Internet. Si algún de vosaltres, podeu tenir un cert interés en llegir les mateixes, (ja que es com el que va a misa, que mai s'apren res de mal) doncs son les pagines del original (unes 40 planes) però que ho podeu anar fent per etapes i de mica en mica, doncs van numerades, per no quedar-ne assaonats per l'empatx fer-ho tot de cop, podeu clicar AQUI.


i en aquest cas espero que us agradin o interessin i us dono les gracies anticipades per la vostre paciencia..

Molt cordialment
PERE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada