dimarts, 27 de desembre del 2011

551-MEDALLA D’OR A ÒMNIUM CULTURAL


Al mèrit cultural, per “la seva ininterrompuda feina a favor de la llengua i cultura catalanes”. Jo no creuré mai en aquests de l'Òmnium, mentre no aixequin el vet que tenen posat, des de el primer dia, a Josep Pla –escriptor català,que al meu modest criteri, encara ningú ha superat- en la concessió del Premi d’honor de les lletres catalanes, com els hi he criticat, sempre que ells m’han telefonat, invitant-me a fer-me soci de l'Òmnium. Que te que veure la “llengua i cultura catalanes” amb la política ?

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

------------------------------------------------------

De: JosepGironèsDescarrega
Fecha: 24, 2011 5:23 PM
Para: Pere Pi Cabanes
Asunto: Re: MEDALLA D'OR A ÒMNUM CULTURAL

Hi estic ben d'acord-

Salut

Josep
------------------------------------------------------

De: Nuria Nieto
Fecha: 25, 2011 2:03 PM
Para: Pere Pi Cabanes
Asunto: Re: MEDALLA D'OR A ÒMNUM CULTURAL

Bon Nadal Sr. Pere,

Jo, crec, pel que veig, que estic completament d'acord amb vosté en tot. És una vergonya el tracte (el no tracte, més aviat) que li donen a l'escriptor més prolífic que hem tingut. No crec que li publiquin, però, la carta. Com sap, en Pla, va criticar de valent al Pujol, i ara amb CIU al poder, no crec que cap mitjà de comunicació estigui per difondre la tasca del Josep Pla. Tampoc era el moment abans, amb el trispartit, ja que el Pla, sempre s'havia declarat conservador. Per aixó els catalans mai arribarem a res, no estem mai d'acord, ni en allò que és més essencial.

M'alegra que com a mínim 4 persones estiguem d'acord en això. I això que som catalans.


Com li he dit, li desitjo que passi bones festes!!!

A reveure
------------------------------------------------------

De: Pere Pi Cabanes
Fecha: 25, 2011 3:14 PM
Para: NURIA NIETO
Asunto: Fw: MEDALLA D'OR A ÒMNUM CULTURAL

Benvolguda Nuria:
L'hi agraiexo el seu comentari que com pot comprovar ja es el segon que rebo. El primer es de Josep Gironés, un escriptor de Tarragona que es el periodista que va cobrir la meva conferencia a La Fatarella. Fa anys que els de Convergéncia estaven a matar amb els de La Vanguardia, doncs ho vaig sentir quan la Marta Ferrusola un dia per TV3 els deixava a les potes dels cavalls. Segurament que els devien concedir "alguna subvenció" i LOGICAMENT han canviat de parer ?. Quan en Mas estava a l'oposició, era rara la setmana que no rebia algun e-mail d'ell. Quan va nombrar el govern l'any pasat, li vaig criticar a dos o tres Consellers més una carta de 3 pagines que havia adreçat feia dos o tres anys a Carles Duarte i Montserrat que va ser el darrer Secretari General de Presidencia en l'ultim govern de Jordi Pujol criticant-li alguns dels nomenaments. Em va contestar dient....Benvolgut senyor Pi: He rebut el seu e-mail que le llegit....em donava les gracies i com sempre es despedia.....Ben cordialment Artur Mas. Des de aleshores ni vaig enviar dos més que ja no me'ls va contestar i li vaig escriure.....Benvolgut senyor Artur Mas. He entés el misatge i en prenc nota, per la qual cosa no el molestaré mès amb els meus escrits. Ben cordialment Pere Pi Cabanes.

Ara be, avui a La Vanguardia m'han publicat l'escrit BANCOS Y CAJAS i com que vosté ja el devia rebre, veurà que parlava no gaire be, de alguns Consellers que ha nombrat i La Vanguardia ha respectat el mateix redactat. Que duri.

Ben cordialment
PERE

Aquest escrit també ha sortit publicat a la revista de Granollers "VALLÈS" el 5/1/2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada