diumenge, 12 d’agost del 2012

636-CARNET DE CONDUÏR

El senyor Jaume Fontanet Barde de Lleida, es queixa, de que “Trànsit”, només li hagi renovat el seu carnet per un any i sense poder sortir a més de 20 quilòmetres del seu domicili.


Trànsit senyor Fontanet, no hi te cap culpa, doncs ells es limiten a copiar el que els hi diu el Centre Mèdic a on a vostè li van fer la revisió.

I ara li explicaré el meu de cas. Tinc prop de 93 anys i farà un any que me’l van renovar i miri que al Centre Mèdic a on vaig anar, se’m van mirar de dalt a baix, de dreta a esquerra, de dins i de fora i proves per aquí de proves per allà i jo sempre ho he dit, el dia que jo només pensi, que no em veig amb cor de conduir correctament, plego en sec, per què d’imprudències i com sempre he fet, no en faré pas mai ni una i al final sap per quan me’l van renovar, quan jo els hi vaig preguntar.... .....”doncs per el màxim que permet la llei, degut a la seva edat, per CINC ANYS”. Efectivament, pocs dies després rebo de Trànsit, el nou carnet, validat fins els cinc anys anunciats.

O sigui que ja ho sap, a on ha d’anar realment a queixar-se

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat al diari de Barcelona EL PUNT-AVUI el 16/8/2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada