dijous, 25 d’octubre del 2012

688-ALICIA SANCHEZ-CAMACHO, CARTA DEL 19 D'OCTUBRE

Alícia Sánchez-Camacho
Presidenta del PP de Catalunya
Sr. Pere Pi Cabanes
08512 S. Hipòlit de Voltregà

Barcelona, a 19 d'octubre de 2012
Benvolgut Sr. Pi,

En primer lloc, fer-li saber, que estic molt agraïda per les seves paraules. Ens ha agradat molt tot el que ens diu i com ja sap, el Partit Popular va fer tot el possible perquè rebessin els Premis unes altres entitats que no fos Òmnium, per tant, amb aquesta lluita, vàrem aconseguir, que li donaren el premi també a Càritas. Encara que gairebé ningú s'ha assabentat que la concessió va ser possible gràcies al Partit Popular, ja que el Govern està manipulant tot i ens porta cap a un camí molt perillós, com pot ser la independència de Catalunya.
  
Com vostè ja sap, pot coprorar amb nosaltres en tot el que necessiti, ja que el Partit Popular sempre esta a/favor de tots els catalans.
Rebi una cordial salutació

Alícia Sánchez-Camacho
Presidenta del Partit Popular de Catalunya

-----------------------------------------------------------------

Mare de Déu, a veure si al final em prendran pel que no soc ni serè mai....un PEPERO. Jo només em vaig limitar a enviar-li el meu escrit n° 648 del 10 de setembre i li demanava a veure si podien fer baixar del burro al Parlament de Catalunya en la concessió de la MEDALLA D'OR, al ÒMNIUM CULTURAL. Ara que per lo menys la Sanchez-Camacho, contesta el escrits que rep, cosa que no fa l'Artur Mas, que d'ençà de mana, s'ha tornat un bufat .

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada