dilluns, 5 de novembre del 2012

700-UNA DONA QUE TOCA DE PEUS A TERRA

La senyora Sanchez-Camacho, presenta un pla per controlar “el clientelisme de  CiU”, que consisteix em reduir un 20% el nombre de diputats catalans, de 135 a 107.  Només ? jo els reduiria el 100% i segur que ningú els trobaríem a faltar i  deixaria  només el portaveu, que votaria per tots els diputats del seu partit. Eliminaria els Consells Comarcals, suprimiria les anomenades “ambaixades” de la Generalitat  que jo he demostrat que no serveixen per res i posar límit a les subvencions identitàries.  Suprimir de manera immediata, entitats públiques  supèrflues com a exemple el Memorial Democràtic. Jo, en representació de l’Associació de Exinternats del Franquisme a Catalunya,  vaig assistir a les primeres reunions per la seva constitució oficial i vaig deixar de fer-ho, enfastiguejat, al comprovar  el sectarisme que imperava. Sabeu fins i tot que es van atrevir a proposar.....que això fos un assignatura obligatòria en els Col·legis........ i jo vaig “preguntar”...... si volien implantar una segona edició de la “Formación del Espíritu Nacional franquista”. lInstitut Internacional de la Pau, la Casa de les llengües i el Museu del Memorial de l’Exili.

O sigui que ja veieu si ni han encara i ni havien de coses per retallar, abans de fotre ma a les pensions dels jubilats, que tant alegrement ens ha fet el senyor Mas y sus muchachos, amb el seu copagament.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada