dijous, 8 de novembre del 2012

703-EL MAGNÍFIC SERVEI DE CORREUS, DE LES MASIES DE VOLTREGÀ

Del que també en gaudim, afortunadament, els 3.547 habitants, que segons el darrer cens, vivim a Sant Hipólit de Voltregà.

Jo com a bon “El Eterno Descontento”, sempre he tingut per norma, donar a conéixer les deficiéncies habituals, que al meu modest criteri, es produeixen essencialment, en el serveis oficials, per la quan cosa, considero que també es de justicia, donar a conèixer, quan es completament al revés i que s’actua, d’ofici, més que correctament, com ha estat el cas que us paso a comentar.

Avui dia 8 de novembre he rebut una carta, que m’ha enviat el dia 7, el senyor A. Segalés Alegre,  Av. de Pedralbes, 58, 4º, A, 08034 de BARCELONA, comentant una escrit meu, que va sortir publicat a La Vanguardia del dia 5 i que en el sobre només constava la següent adreça: Pere Pi Cabanes – Sant Hipòlit de Voltregà, sense posar ni el nom del  carrer, ni del Codi Postal i com podeu comprovar, ha arribat a les meves mans, amb només un sol dia.

O sigui que a Déu, el que es de Déu i al César, el que es del César.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat al bisetmanari EL 9 NOU de Vic el dia 16/11/2012

La carta a la que faig menció en aquest escrit, li ha estat publicada al sr. Antoni Segalés a LA VANGUARDIA del dia 9 de novembre, sota el títol "MANIFESTÒDROM" i es pot veure en aquest Blog, en el número 697.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada