dissabte, 28 de setembre del 2013

910-EL GOVERN DEL PP I EL DE LA GENERALITAT ENS HAN ESTAFAT

L’any 1940 i “manu militari”, el ministre de treball franquista Giròn de Velasco, va obligar  a tots els treballadors a donar-nos d’alta, amb motiu de implantar la Seguretat  Social a tot Espanya, cosa que mai més ningú,  ni cap Govern dels que em “gaudit” d’ençà de la democràcia,  ni cap Sindicat, ni cap Partit Polític ens ha defensat,  no tant sols no l’han pogut ni conservar, si no que fins i tot, ni mai l’han millorat, si no que cada vegada l’han empitjorat  més i més.

El règim franquista es comprometia, tàcitament,  que mitjançant unes cotitzacions mensuals, però que acordades per ells mateixos, a donar-nos un servei  gratuït de per vida, per cobrir les nostres possibles i eventuals  malalties i tractaments i que malgrat que jo no serè mai franquista, haig de reconèixer que sempre van complir i el meu cas, ha de ser com el de milions d’espanyols. 

Jo des aquell ja llunyà any 1940 fins els 1985 que vaig complir els 65 anys em vaig jubilar i fins aleshores religiosament cada més, vaig cotitzar durant 45 anys, el que m’exigien i es pot dir que pràcticament a la Seguretat Social no els hi vaig costar ni cinc cèntims......i ara que degut als anys, ja transcorreguts i sobretot a la meva avançada edat,  ja començo a necessitar algun medicament em trobo......... que uns ja no hi entren i els altres que haig de pagar el 10 %, el que vol dir que aquest dos governs a mi m’han ESTAFAT del tot, com han fet també a tants milions d’espanyols.

I ara ens surt la impresentable Ministre de Sanitat, l’Ana Mato i blasona dels 2.306 milions d’euros que ens diu que el Sistema Nacional de Sanitat, s’ha estalviat en fàrmacs i justifica aquest cobraments........ per ESTALVIAR.

Senyora Mato, que ens pren per babaus ? i qui es pensa que els ha pagat aquest 2.306 milions ?, doncs únicament els seus ESTAFATS, ja que aquest import, ens el em tingut de treure de les nostres ja migrades pensions que cobrem.

Sobren comentaris, però estalvis així........CUALQUIERA I no presumi, per què aquestes solucions estant al abast de qualsevol nul·litat com vostè, que es la que actualment detén-te el càrrec de ministre de Sanitat.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada