dijous, 5 de desembre del 2013

978-ACUDIT EN UN AVIÓ

El Montoro, De Guindos, la Botella i el Rajoy, sobrevolen Espanya en un jet.

Montoro es torna cap De Guindos i amb xuleria li diu: "Saps? Jo podria
llençar un bitllet de 500 € per la finestra i fer molt feliç a una persona".

De Guindos li contesta: "És clar! I jo podria tirar 10 bitllets de 50 €
i fer feliços a 10 persones".

Per no ser menys, Botella diu: "I jo podria tirar 100 bitllets de 5 € i
fer feliços a 100 persones".

Llavors Rajoy, entrant en el joc, diu: "Doncs jo podria tirar 500
monedes d'1 € i fer feliços 500 persones".

El pilot sospira i li diu al copilot:

Sents a aquesta banda d'arrogants de aquí darrere?. No se'ls ocorre
pensar que jo podria tirar a quatre fills de puta per la finestra i fer
feliços a 40 milions de persones!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada