dijous, 5 de desembre del 2013

980-AQUEST ARTICLE VA PORTAR CUA!

dijous 14 de novembre de 2013
Un informe elaborat  per la comissió del Alt Consell Consultiu de la Comunitat Valenciana, que va ser presentat al Palau de la Generalitat en presència del seu president Alberto Fabra, l’insta a tornar competències a l’Estat, si no hi ha més finançament i això ho diuen en una Comunitat governada per el PP, “de manera, que tots els ciutadans  en puguin gaudir, amb independència del seu lloc de residència dins del territori nacional” o sigui que l’inefable senyor Mas, ja sap el que ha de fer si veu que ell tampoc no en te mai de diners disponibles, com  sempre, quan ens diu que la culpa es de Madrid, per complir els seus compromisos amb els catalans i sobretot amb els seus proveïdors -per ell poder fer l’homenet, com si de debò  governés  Catalunya, com ell il·lús es pensa, tots hagin de sofrir amb els seus esperits  de grandesa- com son per exemple les farmàcies, els hospitals concertats, la llei de dependència..... el que en conjunt vol dir que TOT, per què ens fa l‘efecte als catalans de a peu, que avui dia a la Generalitat només hi ha diners per ell, els Consellers, les pensions dels expresidents i els seus sumptuosos despatxos i els diputats del inútil i superflu, Parlament de Catalunya.

També es proposa  de suprimir organismes autonòmics  si ja hi ha òrgans  que ofereixen aquests mateixos serveis, la desaparició  de les “subvencions”·  de les Comunitats Autònomes “a empresaris i sindicats”, el “copagament”  dels serveis i la supressió d’”empreses públiques, fundacions i entitats” que s’han creat els últims .anys.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà 


De: L’altre Pere]
Enviado el: dijous, 14 / novembre / 2013 13:05
Para: Pere Pi
Asunto: Re: LA GENERALITAT VALENCIANA ENS ASSENYALA EL CAMÍ
Efectivament el camí de "una grande y libre "que sembla que es la que anyores......  Per sorpresa meva.

l'altre Pere

De: Pere Pi
Enviado el: dijous, 14 / novembre / 2013 14:38
Asunto: RE: LA GENERALITAT VALENCIANA ENS ASSENYALA EL CAMÍ
Saps que li dic al altre Pere ?, que per mi ja de ordres d'anar a fer punyetes amb la seva ja malaltisa obsesió de que "anyoro al franquisme", per què i perdona la franquesa, cosa que tu no has fet ni ho podràs pas fer mai.....es el que vaig fer jo i reconeixo i de fa anys que ho vaig fer només que per babau i que com a pecat de la joventut ho vaig pagar amb escreig i a més a més amb  8 anys de mili, que em va fotre la meva joventut a can collons, i molt menys si a continuaciò ens tenien de venir a governar, tota aquesta colla de impresentables dels que fa anys que en "gaudim" ......doncs de que em vaig anar a jugar la vida com a voluntari a la nostra maleïda guerra incivil contra el FRANQUISME,  però jo el que faig i per mi crec que es "afortunadament", es el que tu tampoc faràs mai, i que es tocar de peus a terra com faig jo i ja veus i tu ja ho saps "fehacientemente" que ni el PP ni el PSOE estàn, no tan sols per la independéncia, si no que ni tant sols per el collons del referèndum i aleshores, es que tu encara creus amb miracles ?....ja hauràs pogut comprovar la "Via Catalana" per què ha servit ?, tret de que els organitzadors, van fer el gran negoci en al venta de milers de samarretes groges que costaven el doble que a una botiga qualsevol....i això que aquests darrers paguen "contribuciò" i els organitzadors de la "Via" NO....i tu creus que tots aquests teus deliris catalanistes, que tot això et o us serà donat per obra i gràcia del Espèrit Sant ? ...... PERÒ JO FAIG EL QUE TU TAMPOC FARÀS MAI i es el que ja m'aconsellen els meus ja prop de 94 anys d'experiència en aquest mon de mones, i es que dels polítics "habidos y por haber"....no se`n pot aprofitar pas cap ni un.....i fer el que jo faig i com ja te dit abans que es tocar sempre de peus a terra i no creure amb els que ens volen fer volar coloms, com els teus "anyorats" i sobretot ESTIMATS. Mas, Pujol i el Deu que els va parir i es que sempre només han viscut de la política...ja et debies assabentar del que va confessar l'altre tòtila d'en Duràn LLeida, de que ell amb el sou de mestre, no es veia pas en cor de poder viure......i que demostra ? doncs  que ell i com tots els que si dediquen, a la política sempre ha pogut tirar de beta, no et sembla? .........veus saps a mi que m'agradaria molt saber ? doncs  fins i tot, si en Pujol ha arribat a treballar mai .........."y ganarás el pan con el sudor de su frente" .........com ens diuen als 10 Manaments.

I ara ja fins diumenge, que ens veurem les cares a la tertúlia de Radio Voltregà, oi ? 

L'altre PERE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada