dilluns, 13 de gener del 2014

1019-A TOT ARREU ES COUEN FAVES

De: Josep G.
Enviado el: diumenge, 12 / gener / 2014 18:20
Para: Pere Pi
Asunto: Re: 1018-ESPANYA CAPTA 3500 MILIONS D'EUROS
Benvolgut Pere,

avui he participat a una reunió a la Terra Alta en la qual un dels assistents ha dit, més o menys, això: "Aquesta colla de governants, son pares, sons avis i fins diverses generacions enrere, sempre han viscut d'extreure rendes de l'Estat i, quan les coses se'ls han posat malament, han muntat una guerra i, a sobre, l'han guanyat. Ja fa segles que coordinen els diversos poders: polítics,  econòmics, religiosos, militars, mitjans de comunicació, etc. Per això se senten tan segurs!"
Ja veus, Pere, aquesta és la nostra trista realitat, com tu tens ben apamada. No sé si amb la independència de Catalunya podríem fer net; si més no dels d'allà sí.

Una abraçada de: Josep
 Benvolgut Josep:
                         Ho sento, però jo de cap manera tinc cap mena de confiança amb CAP dels polítics dels que "gaudim" actualment, ja que tots estant malejats i amb en Mas menys que amb ningú i que ell actualment i de ja fa temps, no em mereix cap mena de respecte, malgrat de ser el "nostre" President, ja que m'ha desmostrat del tot de que es un veritable hipòcrita, per què ell es va voler aprofitar i només es va limitar a pujar al carro del èxit d'aquella manifestaciò del 11 de setembre i ara amb la seva deria per la independència, quan ella ja sap i de bell antuvi, que desgraciadament, es del tot imposible, per què les vegades que tant en Rajoy com en Rubalcava, que son els únics que ens la podrien concedir, que li han arribat a confirmar,...... i ara ell ja no sap ni com sortirs'en, per què has de tenir en compte de que ni Convergéncia ni en Pujol, mai ho havien estat de independentistes i ara crec que ja no sap ni com poder baixar del carro esmentat.

I ara be la proba del "9". Mentre ell va estar a l'oposició, vaig rebre i jo sempre els hi vaig contestar, com a persona educada que crec que soc,  un o dos mails seus setmanals i el que va iniciar aquesta correspòndencia va ser unicament ell, ell sabrà del per què, doncs jo pobre de mi, de cap manera podia arribar a saber mai la seva adreça electrònica. Quan va guanyar les eleccions, el vaig felicitar i ell em va contestar amb un mail tipo disc o CD i un cop va formar govern em vaig permetre enviar-li un escrit de tres folis, que feia anys que ja havia enviat al senyor Carles Duarte i Montserrat,  aleshores secretari general de Presidència en el darrer govern d'en Jordi Pujol i amb el que sempre he mantingut una cordial i permanent relaciò d'amistat i epistolar , ja que també rep tots els meus escrits que penjo a Blog  i hi vaig afegir dos folis més per aclarir-li els tres folis adjunts i a on treia els drapets al sol i l'hi demostrava el per què, als dos per mi impresentables del seu govern, el Quico Homs i la Irene Rigau i apart hi afegia en Duran Lleida i en Jordi Jané i que ell em va contestar amb un mail dient-me...... ........ "Benvolgut senyor Pi: He rebut els seus escrits i els he llegit. Ben cordialment Artur Mas, president de Ciu". Posteriorment ni vaig envia dos més un per cert d'acord amb un asumpte que interessava al Ajuntament de Les Masies de Voltregà i que ja no van mereixer per part d'ell ni la atenciò de contestar-los i jo aleshores li vaig enviar el següent mail:..... "Senyor Mas, he entés el missagte o sigui  que de mail meu no em rebrà pas mai més cap, ara també tant del meu vot com el de la meva família ja se'n pot despedir també per sempre mes. Molt cordialment Pere Pi Cabanes"........que ja ni m'el va  contestar.

Jo no se si aixó hi va tenir res a veure,  no vull pas ser tant petulant,  però demostrant la seva manca de visiò política, organitzar unes noves eleccions, per tal d'aconseguir la majoria absoluta amb la que tots els que manen hi somien i el resultat...........només  va perdre dotze diputats !.

 Amb tot l'efecte d'en
Pere

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada