divendres, 24 de gener del 2014

1029-FELIP PUIG DIU QUE VAN A INSTAL•LAR UNA ALTRA AMBAIXADA AL BRASIL

Voleu dir que estant be del cap aquesta trepa de neules que ens governen ? Resulta que no es poden pagar ni a les farmàcies per manca de diners i només se’ls acudeix instal·lar una nova ambaixada a Sao Paulo  (Ara se’n diu “Oficina de Promoció Turística”.......això em recorda quan en temps d’en Franco, mai hi va haver cap vaga, se’n deia “los obreros dejan de acudir al trabajo””, o sigui el curull dels despropòsits en la manera de administrar els nostres impostos, que només els  fan servir que per  bajanades. I a qui hi endollaran per tal de que un més  dels seus seleccionats, pugui viure “a pan y cuchillo” a les nostres costelles ?.

Jo només puc explicar la meva trista experiència personal.  L’Ambaixada de Parìs que aleshores la regentava l’Apel·les Carod Rovira, o sigui el germaníssim de  “otro que tal”.....  no va servir per res de res.

Em sembla, al meu modest criteri,  que els nostres administradors s’ho haurien de fer mirar.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada