dijous, 30 de gener del 2014

1035-EN SANTI VILA........JA NO ES UN IMPRESENTABLE

Presento el meu “mea culpa” sobre el meu escrit 1030 i que de cap manera em cauen les anells, per rectificar i informar-vos, de que i per fi, una Conselleria  de la Generalitat m’ha contestat.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
------------------------------------------------------------------------------------
Generalitat de Catalunya                                                                                                            
Departament de Territori i Sostenibilitat
Direcció General d'lnfraestructures
de Mobilitat Terrestre

Sr. Pere Pi Cabanes
Avgda. Gaudí, 37
08512 - Sant Hipólit de Voltreqá

Benvolgut senyor Pi,

En relació amb el seu escrit, dirigit al conseller Vila el passat 6 de gener, i peí que fa a la construcció d'una rotonda que segons indica "está a mig fer" a l'antiga N-152 al terme de les Masies de Voltregá, vull informar-li que per part de la Direcció General d'lnfraestructures de mobilitat Terrestre (antiga Direcció General de Carreteres) d'aquest Departament, no hi ha cap rotonda en construcció o a mig fer a l'esmentada carretera (actual C-17z).

Tampoc no hi ha cap compromís d'aquesta direcció general per construir cap rotonda a la C-17z, a les Masies de Voltregá.

En tot cas, i en relació amb l'antiga N-152, l'informo que dins de l'ámbit del "Pía especial 2 de casa Xica" es preveu la construcció d'una rotonda al PK 70+810 de la carretera C-17z, on actualment hi ha una rotonda partida i que correspon amb l'encreuament amb l'Avinguda Despujol.

Tal com s'indica al text refós de la modificado puntual de les Normes Subsidiáries del municipi de les Masies de Voltregá "casa xica", aprovat definitivament per la Comissió Territorial d'Urbanisme el 25 de gener de 2012: "e/s costos d'implantació de la rotonda i de la resta de la vialitat de la modificació estaran incloses en les cárregues urbanístiques de l'ámbit de la Casa xica del Despujol, objecte de la modificació"

Amb aquesta darrera precisió li vull fer avinent que la construcció de la rotonda no ha d'anar a carree del Departament de Territori i Sostenibilitat sino del sector urbanístic.

Atentament,

Xavier Flores García
Director General
------------------------------------------------------------------------------------

Senyor Xavier Flores Garcia, Director General del
Departament del Territori i Sostenibilitat
Av. Josep Tarradellas 2-6
08029 BARCELONA

Benvolgut senyor Flores:
                                        Em  plau acusar-li rebut del seu amable escrit del dia 22 que m’acaba d’arribar, en primer lloc, per donar-li les meves més expressives gràcies per la seva delicadesa, ja que vostè es el primer, o sigui que es una “rara avis”, que per fi ha contestat algun dels meus escrits adreçats al actual govern de la Generalitat, ja que ni en temps d’en Recoder, mai me ho varen fer i que es actualment i de fa anys el meu hobby, cosa en part no gens estranya de que no ho faci ningú de contestar, ja que el seu president, es el primer que utilitza aquest sistema que al meu modest criteri, es tant deplorable. Faré immediatament la deguda rectificació de “mea culpa” en el escrit nº 1014 “penjat” a meu Blog el passat dia 25 de gener.

Ja ho explicat moltes altres vegades, de que quan l’Artur Mas tots els anys que va estar a l’oposició, cada setmana rebia d’ell un o dos correus electrònics i que jo sempre li vaig contestar religiosament i com no escaparà a la seva fina percepció, que el iniciador d’aquest correspondència va ser ell,  per què jo, pobre de mi, de cap manera  hauria pogut saber mai la seva adreça electrònica. Ara i des de que va ser anomenat president, ja no n’he sabut mai més  res d’ell.

Efectivament el motiu del meu escrit es la que vostè precisament m’anomena, que es l’encreuament de l’antiga N-152 amb  l’Avinguda Despujol,  i que està per acabar i que en fa d’anys i miri que hi manca ben poca cosa i que es només tapar la línia recta de la carretera i els vehicles, aleshores passar per la actual semi rotonda, que cert i segons em va informar al seu dia l’Ajuntament de Les Masies de Voltregà, que quan varen asfaltar fa temps aquesta carretera es varen adreçar al senyor Recoder sobre resoldre lo d’aquesta semi rotonda i que ell ni es va dignar  contestar-lis.

I després aquesta bateria de semàfors que estant instal·lant a la carretera al seu pas per Les Masies de Voltregà, que els usuaris que la utilitzem diàriament , considerem que es una forma com una altre de llençar els diners de les arques ja prou depauperades de la Generalitat, doncs d’ençà del desviament, el transit d’aquesta carretera per aquest municipi es totalment irrisori i no sabem pas que hi pinten actualment, tants i tants semàfors que de moment, tots, sempre estant en intermitent, el que sembla demostrar que tal com tots pensem.........de que nos serveixen ni serviran  per res.

I després i ja com a final una simple xafarderia.....el senyor Santi Vila, era l’antic alcalde de Figueres ?, per què si fos així, resulta que es dona la casualitat de que ens coneixem personalment.

Molt atentament

(Pere Pi Cabanes)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada