divendres, 4 d’abril del 2014

1090-DOS BALIGA-BALAGUES, EN MARIANO RAJOY I LA PILAR URBANO

Voleu dir que aquest bon senyor, realment viu o es preocupa  del que succeeix a Espanya ?, per què ves per on, ens dona la “fausta nueva”, apel·lant  al orgull del progrés econòmic actual (?) de que Espanya és un dels cinc països que en 50 anys ha pujat més de renda per càpita” i voleu dir que cap espanyol ho em notat o ens en em donat compte  ? per què només cal preguntar-ho als milions d’aturats que tenim a Espanya i en quan a mi particularment i des de que governa el PP, haig d’afegir més de mil euros anuals als impostos que pagava abans.

I amb el do habitual de la oportunitat, ara ens presenta un llibre aquesta periodista del Opus Dei, a on ens assegura que segons confidències que li van fer Adolfo Suárez i Sabino Fernández Campos, que ves quina casualitat, tots dos ja morts per desmentir-la tal com ja han fet un munt de exministres, col·laboradors i alts càrrecs del govern d’en Suárez, de que el Rei  estava al darrera de l’operació Armada. Vaja merder que ha armat ! No serà que l’ha escrit com a venjança de un llibre que va escriure fa temps sobre la Reina, falsejant informació i que des de aleshores te les portes tancades a la Zarzuela ?

Jo no ho serè mai de monàrquic, doncs vaig ser un dels tants babaus que als 17 anys vaig  marxar voluntari a defensar la República, però haig de reconèixer que si el 23-F el Rei no arriba a ser el cap de totes les forces armades d’Espanya i va poder posar “firmes y en su lugar descanso” a tots els militars que teníem esvalotats aquell dia, començant per en Milans del Bosc que això dels pronunciaments es veu que ja ve de família, per allò que es diu “que de casta le viene al galgo” doncs també hi van prendre part en cada època tant el seu avi com el seu pare i faria anys que tindríem una altre vegada a Espanya un segon  Caudillo  i estic segur del tot de que tal com vaig fer jo, també ho varen fer la majoria d’espanyols, que fins que no va sortir el Rei per la Tele amb l’uniforme de Capità General, no ens en varem anar a dormir tranquils, tal com ja havia dit abans i aquell mateix dia al Virrei Jordi Pujol Ier.....tranquil, Jordi, tranquil.......

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada