divendres, 2 de maig del 2014

1115-Avui, 2 de maig del 2014, fa 81 anys que vaig entrar a treballar al Banc...

Benvolguts amics:
                      Avui fa 81 anys que vaig entrar a treballar al Banc, era el 2 de maig del 1933 i jo tenia 13 anys.Qui em tenia de dir aquell dia, de que l'any 1946, als 26 anys, arribaria a Interventor i l'any 1948 els 28 anys, a director i que el any 1954 en vista del "gran pervindre" que veia que tenia en perspectiva, despreciés aquest "alt" càrrec, del que jo sempre havia assegurat  de que........ "vestia molt, però que no abrigava gens"....... i em vaig decidir a solicitar  excedència al banc i treballar per el meu compte, i que va ser la meva gran decisió, economicament parlant, tant per part meva, com de la Paquita, la meva estimada esposa, qepr, i del meu fill en Jordi.


Molt cordialment

PERE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada