dimarts, 20 de maig del 2014

1141-EN MAS, ARA TOCA A SOMATEN

Mas crida anar en massa a les urnes: “Els vots no els poden retallar”. “El president apel·la a aconseguir més participació que en el conjunt d’Espanya, doncs estem en un moment polític  delicat, en el qual ens ho volen retallar tot”.

Hi jo hi afegeixo: I qui ha estat el líder de les retallades a Catalunya ?

I també diu: “Ja em demostrat de que som capaços de omplir els carrers i ara em de ser capaços de omplir les urnes”.  Ho veieu com ell ara es vol apropiar del èxit de la manifestació del 11 de setembre, quan de cap manera la va organitzar.

Un altre que només és recorda de Santa Bàrbara quan plou. Jo que vaig conèixer amb en Mas de quan  estava a l’oposició, a quan es va convertir en president de la Generalitat i que segon  un trist cartell, ell mateix es va posar en “posa” i es va considerar com el Moisès dels catalans, quan ell no li arriba ni a les soles de les sabates, encara que en aquella època no crec pas de que se’n portessin de sabates i jo vaig arribar a la trista conclusió de que només era un simple  “bufat”.

En del meu darrer mail que em vaig permetre enviar-li, ja li vaig anunciar que del meu vot i el de tots els de la meva família, ja se’n podia acomiadar i per sempre més. Antes muerto, que perder la vida !

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada