dissabte, 31 de maig del 2014

1154-GREGORIO MORÁN

Es curiós, de que el que jo he escrit tantes i tantes vegades i que mai cap ni un  diari s’ha atrevit a publicar-ho, per fi ho ha escrit aquest bon periodista.

Diu que ell proposaria una enquesta  tant senzilla com saber si hi ha algun polític que ens mereixi confiança, per qué en Duran Lleida per exemple, es un vividor de la política, que fins i tot es va atrevir a declarar, de que avui dia i amb el sou de mestre no es veuria pas en cor de poder viure, cosa molt natural després dels anys que ja fa que gaudeix de les mamandurries com tots els polítics que tenim d’ençà de la democràcia.

I titlla de “monstre de la barra i el desvergonyiment d’en Quico Homs”, cosa que jo ja em vaig permetre fer avinent amb en Mas, quan va formar el seu primer govern i amb ell el va anomenar portaveu de Presidència, i que demostrant de que als ciutadans només ens necesita unicament a la hora de votar, tal com ho va demanar  amb insistència, en els seus mitings de les darreres eleccions i que com impresentable que ja fa temps que jo el tinc catalogat, ja no em mereix cap mena de respecte, que ni es va dignar contestar, com es la norma detestable habitual de la Generalitat i des de que ell ens governa i en canvi quan estava  l’oposició, rebia d’ell un minim de un parell de mails setmanals i que jo sempre els hi vaig contestar, correspondència que per cert la va iniciar ell, per qué jo, pobre de mi, no podia pas de cap manera conèixer la seva adreça eleçtrònica.

I aquest periodista acaba dient: Les mateixes raons que van portar a Rubalcaba a dimitir haurien obligat a aquests reis del entebanament, Artur Mas i Francesc Homs, a posar els seus càrrecs  disposició del seu serrall partidari.

Gràcies senyor Moran.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada