dimecres, 19 de novembre del 2014

1387-EL CONGRÉS NO DONARÀ COMPTE DELS VIATJES DELS DIPUTATS

Es sabrà el cost global dels desplaçaments, però mai a on, ni a on va cada parlamentari,  segons una  nova  normativa i com sempre, aprovada per ells mateixos. Però aquesta trepa mal anomenada Pares de la Pàtria, qui es consideren que son?, segur de que tots ells es pensen de que Espanya es el seu “cortijo” particular i a on es creuen de que ells hi tenen carta blanca, per què ja es curull del desvergonyiment, de que les cites amoroses, com per exemple la de Monago, president de Extremadura a Canàries, les hagi de pagar jo amb els meus impostos.

Quan jo festejava i com sigui de que la meva promesa i fins que no ens varem casar, ella vivia en un poble diferent el meu, les meves despeses de desplaçaments, sempre  me les vaig tenir de pagar jo de la meva butxaca. Aleshores per què ells no poden fer el mateix?. Per aquest motiu,  una nit d’estiu sense son, parodiant a Shakespeare, jo ja vaig escriure això:

EL  CONGRÉS   DELS   DIPUTATS,   NO   SERVEIX   PER   RES

Com tampoc els SENADORS. Només cal visionar el denigrant i vergonyós acte de cada ple, a on la majoria de diputats, un fa la becaina, l’altre fa burilles, l’altre parla per el mòbil, l’altre mirant el   diari i a la que acaba de “llegir” la dècima el president del govern hi ja ha contestat el cap de la oposició, a totes les senyories els hi ve de cop una necessitat fisiològica i foten el camp esperitats i ja no tornen a entrar fins a la hora que quina seva única missió es veure quin dit aixeca el seu portaveu, per saber que han de votar i ja vareu observar que va passar, quan una vegada el del PP es va equivocar de dit i 9 diputats varen votar el que de cap manera  tenien de votar i per tota aquesta feina tant i tant feixuga, han d’arribar a cobrar els seus quantiosos emoluments, apart de les moltes mamandurries que ells mateixos s’han auto assignat, com la d’avui esmentada?.

Us imagineu per exemple de que en una empresa privada de uns 350 empleats, que de cop i de volta el 95 % dels mateixos abandonessin el seu lloc de treball, que passaria ? doncs suspesos de sou i de la seva col·locació i en canvi en el Congrés, el seu President el senyor  Jesús Posada, no te ni agalles, per fer-los posar firmes com quan fèiem la mili i sabeu en que perd el temps el mateix?, doncs mireu que va dir ”que mentre el ple de la Cambra estigui reunit, no hi pot haver manifestacions  als voltants, perquè això pot influir d’alguna forma en les decisions dels diputats”.

Però en quin país viu aquest bon home? des de quan ha vist que cap diputat ha pres mai cap decisió pròpia, si no únicament  seguir sempre  “la Voz de su Amo” i esperar el dit que vegi aixecat i això si, sobretot aplaudir de tant en tant i amb tota la seva energia, el CD que els hi ha ofert el seu president.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada