diumenge, 23 de novembre del 2014

1389-L’ARTUR MAS, JA SABIA A QUE S’EXPOSAVA

Si  no atenia la sentencia del Tribunal Constitucional en sentit negatiu, de que lo que ell volia organitzar com a referèndum, consulta o l’altre nom que ell al final  li va donar, per veure si “colava” per intentar burlar l’esmentada sentencia.

I ara que no ens surtin aquests que sempre busquen tres peus al gat, de que la obligació  del Tribunal era de fer saber amb en Mas al que s’exposava, si no ho complia, per què aplicant aquesta mateix regla de tres, si a mi un  Mosso d’Esquadra em posa per exemple, una multa de circulació, sempre també podria donar la excusa, tant pueril, de que jo no ho sabia que per aquest motiu  em podien multar i jo sempre he sentit a dir de que les lleis s’han de complir, malgrat de que s’ignorin.

I al meu modest criteri, ha donat un  molt mal exemple als catalans i és de que com a President de la Generalitat ell hauria de ser el primer en complir les lleis, doncs a  mi moltes de les que ell ha  decretat, tampoc han estat del meu grat i en canvi les he tingut de acceptar, per què ell sempre ha de tenir en compte de que les Comunitats Autònomes son “només” que unes simples Delegacions del Govern Central i no poden pas fer mai el que amb  elles el hi semblin, com ha volgut intentar en Mas.

I crec de que també potser va voler fer una mica massa el pinxo, sobretot en el moment de votar i al tenir al davant les càmeres de la Tele, doncs va fer una mica massa de comèdia amb les seves poses teatrals i sobretot provocatives, ensenyant a tort i a dret, com introduïa la seva papereta dins del sobre i conforme l’introduïa dins de la urna.

I si s’han querellat contra ell i dues més, no ha estat, com ara ens vol vendre la burra, per només posar unes urnes al carrer.

Després de tot em de reconèixer o recordar, de que en Mas es independentista, només  de fa un parell d’anys i que ha intentat pujar al carro del èxit que va tenir la Diada del 2012 i així mentre parlem d’això que actualment és del tot impossible, la  independència de Catalunya, no ens recordem de que ell i des de que ens governa no ha resolt ni un, dels problemes reals que ens afecten als catalans.

PERE  PI  CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada