dijous, 4 de desembre del 2014

1411-A LA GENERALITAT LI SOBREN ELS DINERS?

Per què ahir en Mas-Colell, ens va anunciar de que per quadrar els pressupostos del 2015, exigiran al govern Central, 2.183 milions d’euros i en canvi avui ens donen la “fausta nueva”, de la inauguració de dues “ambaixades” més, be ara se’n diuen “Delegacions”, a Roma i a Viena, Ens que sempre puc demostrar de que realment no serveixen per res.

Voleu dir que no vivim en el país dels disbarats, de les disbauxes o de xauxa?

Fa  molts d’anys, de que a través de un molt bon amic meu i aleshores alcalde de CiU, però militant de UDC i que si no estic mal informat, ja els ha engegat a pastar fang, va entregar personalment amb en Duran Lleida, quasi un quilo de paperassa, que jo li vaig facilitar sobre la correspondència creuada amb el govern francès quan era president en Nicolas Sarkosy, reclamant una indemnització per els exiliats espanyols, que després de la guerra incivil i que fórem  integrats en Companyies Militaritzades de Milicians Espanyols i varem treballar durant molts mesos de sol a sol i a pic i pala i sense rebre  mai cap  contraprestació econòmica, tret de un minso ranxo diari, per tal de que ell  presentés i com a Portaveu de  CiU al Congrés dels Diputats, una proposició no de Llei, per la que  el  govern espanyol, ho reclamés al de França, ja que ens havia contestat de que ells no tenien res previst o sigui exactament tal com varen contestar també  i per els mateixos motius els governs d’Alemanya i el Japó, quan els hi varen fer la mateixa reclamació i com a treballadors-esclaus i fins que el Tribunal Internacional de Justícia de la  Haia va sentenciar a favor dels denunciants.

Varen passar, no mesos. sinó un parell d’anys, de que al no saber-ne res més, li vaig demanar al esmentat alcalde, si volia preguntar amb en Duran Lleida que “en sabia de la nostre paperassa” i sabeu que li va contestar aquest impresentable, que ja no hauria de ser un polític?, Ai! Els he perdut! . Com es pot arribar a perdre més de quilo de papers?.

Aleshores i com que ja hi havia el Tripartit i aprofitant de que l’Apel·les, el germà d’en Carod-Rovira de ERC, era “l’ambaixador oficial”, vaig tornar a fer fotocòpies de tota la documentació i enviar-li certificada amb  ell com a Vicepresident del govern de la Generalitat i ni tant sols no em va acusar rebut de la mateixa ni mai més tampoc em va contestar cap de les reclamacions que li vaig fer posteriorment, sobre lo tramés.

I tota aquesta trepa, son els que ens volen portar la independència a Catalunya? Vaja negre pervindré que ens espera!

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada