dissabte, 3 de gener del 2015

1475-LES ENREDADES DE LA GENERALITAT, AMB LA GROSSA DE CAP D’ANY

I es que fins i tot amb  aixó, se’ls hi ha vist el llautó i la seva habitual mala fe. Si vostè  compra un dècim de la Loteria Nacional, comprovarà que al darrera del mateix, hi figuren  detallats la totalitat dels premis oi?.   Doncs als de la Grossa només hi havia  els importants i de la pedrea ni en parlaven, el que et fa suposar de que amb  aquest sorteig no existien.

Jo vaig comprar un dècim de 5 euros a la papereria a on vaig cada dia a buscar el diari que també tenen la 6/49 i acabava amb  14 o sigui com la Grossa, però com que no em constava que podés tenir cap premi l’anava a llençar, però per inèrcia i al mateix temps, per fer perdre el temps a la quiosquera li vaig dir, “mirim aquest  dècim” i em dona la petita alegria que estava premiat amb 25 euros.

El que em fa suposar que la mateixa informació que vaig interpretar jo, la poden haver tingut també la majoría dels que s’hagin  trobat amb el meu mateix cas i aleshores l’únic beneficiari serien exclusivament, els impresentables de la Generalitat.

PERE PI CABANES

Sant Hipólit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada