diumenge, 15 de febrer del 2015

1564-LA MEVA "DÈRIA" AMB L'IMPOST DEL I.R.P.F.

Demano disculpes per la meva "monomania" sobre aquest impost de l'IRPF, però es que cada vegada que el govern de torn ens dona una noticia sobre el mateix, em treu de polleguera que ens prenguin per babaus i per aquest motiu em revolta.

Quan anem de cara a les eleccions generáis, sembla com si els partits politics siguin una tenda de tot a cent peles amb tantes ofertes, promeses i regalies, tal com està fent actualment el PP i que amb tota seguretat i com sempre em comprovai, que després de les eleccions se’n aniran a Can Pistracs com cada vegada, no seria hora, malgrat que mai CAP NI UN, tant dels partits politics amb representado parlamentaria, com dels sindicats, hagin mogut ni un sol dit per resoldre-ho i després els estranya que a cada noves eleccions, hi hagin més vots en blanc i abstencions i no els surt del seu caparronet que tots plegats ja fa temps que en comencem a estar una mica farts de tanta fatxenderia, només de cara a la galería i solament defensant els seus d'interessos, d'un altre "robo legal", relacionat també amb aquest impost.

Posem un exemple real, tret de la meva darrera Declarado de la Renda COM A PENSIONISTA: En un any he cobrat, SOBRE EL PAPER, perqué les cobraré només simbòlicament, ja que mai les veuré a les meves mans tal com demostraré, la quantitat de 32.205,74 euros i en concepte de l'impost de l'IRPF m'han retingut durant l'any 5.474,84 o sigui que nets el que jo vaig cobrar realment i han entrat a la meva butxaca varen ser 26.730,90 euros.

Aleshores si l'Estat, a més de cobrar l'impost a la bestreta, per qué nosaltres, els contribuents hem de pagar aquest impost sobre els 5.474,84 euros que jo i ningú mai haurà vist ni veurà i que te la seva importància, ja que tributaré un 24%, un 30% i fins i tot i degut a aquest hipotétic import, no es gens estrany que "salti" al 36%. Aleshores, sembla que el més just i mes logic seria que els càlculs es fesin sempre sobre la quantitat realment rebuda i no la suposada. Per qué aquests partits politics que "tant ens estimen i es preocupen del benestar deis ciutadans" i que fan perdre tant el temps amb les "bestieses" o "tonteries" que eleven de tant en tant, al Tribunal Constitucional, per qué no perden una mica el seu temps i en cursen una, no tant bestiesa a l'esmentat Tribunal, a veure si es "constitucional", pagar un impost sobre uns diners que un no arribará a cobrar mai. Tinc  la complerta seguretat que ens donaría la raó, tal com també varem fer quan es va aconseguir de que els viudos també cobressim la pensió de viduítat, que abans només la podien cobrar les vídues, com tinc també la complerta seguretat que aquest suggeriment, mai no se'l farà seu cap deis partits que ens poden governar i arribar a anular aquesta barrabassada.

Si vosté fa una compra i li fan un descompte, l'IVA sobre quin preu li calculen, del preu inicial o del net un cop fet el descompte ?, dones aplicar exactament el mateix sistema o doctrina, que es del preu NET que ha pagat realment.

La Constitució diu, que tots els espanyols som iguals davant la Ilei, aleshores per qué aquesta trepa de diputats i senadors que "gaudim" i que realment, no serveixen pas per res, com jo ja he demostrat moltes altres vegades i en canvi gaudeixen de uns sucosos sous que ells mateixos es varen auto concedir i que els mantenim nosaltres amb els nostres impostos, a sant de que ells només han de tributar el 4,50 % per aquest impost del IRPF ? O tots moros o tots cristians

Que això complicaría els càlculs? naturalment, però amb els mitjans tecnològics que te avui
dia la Agènda Tributaria amb la seva "Berta", per ells, com quan els convé, seria com bufar hi fer ampolles. Es allò que sempre es diu, que..... Nostre Senyor fa, tot el que Déu voi.

I QUÈ DIUEN ELS ENTESOS? (Tret d’un estudi fet el 2014 sobre la nova “reforma fiscal”)
La reforma fiscal: mayor presión para las clases medias y las rentas del trabajo

 Doncs, anem ben arreglats! Ah, i desenganyeu-vos! Quan diuen que “pagarán más los que más tengan”, penseu que a Espanya (I a Catalunya), es consideren los más ricos, els treballadors i pensionistes que guanyen més de 800 euros al més! Sempre el major impost recau sobre les rendes del treball (a les que s’hi assimilen també les pensions). Aquestes són les “reformes” dels “grans estadistes” de que disfrutem des de fa quasi 40 anys.


PERE PI CABANES - Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada