dimarts, 10 de març del 2015

1612-JOSEP PUJOL FERRUSOLA CONFESSA, DE QUE ALS 30 ANYS JA ERA RIC

O sigui que tots 7 fills ja han desautoritzat del tot a la seva mare, quan en la compareixença al Parlament va assegurar, de que tots els seus fills anaven amb una ma al davant i una altre al darrera, quan ha quedat demostrat de que tots ells i que en fa de temps, de que ja tenen el ronyó ben cobert.

Ara be, aquest fill que de moment és l’únic del Clan que no te cap causa judicial oberta, no ens ha pas aclarit, si tot aquest tant benestar dels 7 germans, ho varen aconseguir, per què el seu pare i durant 23 anys va ser el President de la Generalitat de Catalunya o va ser treballant con el sudor de su frente, doncs jo no conec pas a ningú que només treballant, s’hagi pogut fer ric, per què per exemple en el meu cas, vaig entrar a treballar als 13 anys, fins els 65 que em vaig jubilar i actualment ja he complert els 95 i de sempre, només he pogut escaldar i bullir.

PERE PÌ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada