dissabte, 25 d’abril del 2015

1690-S'ADMIRAVA EL SR. GENÍS, QUE JA DES DE LA SEVA TENDRA INFÀNCIA...

Bon dia, Sr. Pi

Cada dia em miro el seu blog. La lletra ja sense llegir- la me la se.
Però el dibuixos si que em deixen  garratibat i crec que en tindria de fer un recull i per el pròxim Sant Jordi serien una novetat-

Al darrer correu li deia que els espavilats dels polítics li tenien que pagar un “royalti” per donar-li carnassa dia si i dia també,però crec que en lloc de “royalti” el que si escau son “drets d´autor”


Salutacions,
Andreu Genís.
--------------------------------------------------------------------

De: Pere Pi
Enviado el: sábado, 25 de abril de 2015 13:35
Para: 'andreu
Asunto: RE: dibuxos

Bon dia “señor” Genís:
                                              Aquests escrits amb el dibuix adient, els vaig oferir fa molt de temps a tota la prensa i haig  de confessar  de que  cap ni un em varen  ni contestar, ja veu si en tenen d’acceptació  els mateixos i és que vosté ja ho sap de que tota la meva  vida he estat  i encara soc…..un incomprés!.

Ara be, el 99%  per no dir el 100% dels dibuixos, son mèrit exclusivament del meu fill Jordi, quan li envio cada dia els meus escrits per tal de què m’els penji al Blog i ell aleshores escolleig quin hi pot encabir , ja que jo i a la meva edat, no en se ni en vull saber com es pot fer i ell es el meu tècnic en informàtica i jo només de tant en tant, em permeto donar-li alguna petita suggerència.

Amb tot l’afecte del seu “superior”………… en algún temps

Pere Pi Cabanes
--------------------------------------------------------------------
Rebondia senyor Pi

Provi d´ oferir nomes els dibuixos, el text per alguns (o per tots) els pot esser  una mica indigest doncs a l´hora de donar clatellots vostè no deixa res per verd i això fa mal.

Felicito al seu fill Jordi, (al Cèsar el que es del Cèsar i a Hisenda lo de tots el “babaus”)

Sempre serà el meu superior,  i com a tal  em plau saludar-lo cordialment


Botones Andreu Genís

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada