dimarts, 28 d’abril del 2015

1694-MAS DEMANA ALS CATALANS QUE ESTAN A L‘ESTRANGER, QUE RECOLZIN EL SOBIRANISME

Doncs malgrat de que ell i sempre al meu modest criteri, de que és un somiatruites,  demana de que ningú es pot adormir, en la seva ceba actual i de fa molt poc temps, d’aconseguir la independència de Catalunya, ja que tots sabem de que ni Jordi Pujol ni  Convergència ho havien estat mai de independentistes i només ell se hi va tornar i de cop, com si li hagués agafat una diarrea, al ensumar la clatellada que se li venia a sobre i  es va voler apropiar del “èxit”  que va tenir l’ANC amb lo de la cordada, quan ell en canvi de cap manera va ser-ne pas promotor.

I els catalans en el estranger, en que creu de que el poden  ajudar? Si la major part d’ells han tingut de marxar de Catalunya, al no veure  cap pervindré i jo encara el veig  més negre si ell podés  arribar a ser un dia, Déu no ho faci,  el primer President de la somiada República  Catalana Independent, per lo menys per mi, degut a la mala experiència de governant que tenim actualment del  mateix, que crec de que ha estat el pitjor president que em “gaudit” d’ençà de la democràcia, si com sempre jo he escrit, de que l’únic que el podria ajudar actualment aconseguir-ho, és precisament el que mai ha estat per la feina,  una altre tòtila  com és en Mariano Rajoy.

I a que ens juguem el ser o no ser, tal com ell va exigir  en el seu missatge institucional, si jo i per la meva part, en passo i per sempre  més, de tots els seus suggeriments, ja que jo el conec i potser una mica massa i a fons, a través dels seus mails que ell sempre m’enviava, que per cert va ser correspondència que va iniciar ell,  ja que jo pobre de mi, a Sant de que podia conèixer la seva adreça electrònica, però  només quan estava  a la oposició, que puc demostrar de que en aquell temps, predicava en lo que no creia .

I a mi i degut a l’experiència que em dona l’edat, crec de que, val  més boig conegut, que no pas savi per conèixer.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada