dijous, 7 de maig del 2015

1718-QUANT SENTO PONTIFICAR A LA IRENE RIGAU , SEMPRE RECORDO EL MATEIX

Per la qual cosa m’entra per una orella i em surt per l’altre i ara explicaré els motius de que no m’interessi per res, de tot el que pugui dir aquesta bona senyora, cosa que jo ja ho vaig fer saber amb en Mas, quan la va anomenar Consellera d’Ensenyament en el seu govern, quan jo em creia, il·lús de mi, de que amb en Mas, érem amics de quan estava l’oposició i rebia d’ell com  mínim, un  mail setmanal, correspondència que com ja he explicat moltes altres vegades va iniciar ell, ja que jo pobre de mi,  de que tenia de conèixer la seva adreça electrònica.

En el darrer govern de Jordi Pujol, la Irene Rigau, era la Consellera de Benestar Social i jo en aquell temps, era  el Secretari del Casal Municipal de la Gent Gran de Manlleu i la Generalitat va concedir un complement  a les pensions de viduïtat de les dones catalanes.

I el president del Casal qepd, que per cert era una “vaca sagrada” de CC OO de Osona i al Casal omplíem els impresos de sol·licituds per les vídues i ell ho feia amb totes i jo li vaig fer veure  de que aquest complement i tal com deia el decret, era  només per les vídues, però quina pensió  no arribessin a la pensió  mínima i ell emparra’t de que eren per totes i jo aleshores i per evitar que després els hi fessin tornar els diners cobrats,  tal com així va succeir amb més de una temps després i que ell els hi havia cursat abans la sol·licitud i en una reunió de la Junta, vaig aconseguir fer acordar la meva proposta de que ho demanaríem a la Conselleria de Benestar Social, de la que rebíem molt sovint follets sobre les nostres activitats.

Jo com a secretari, així ho vaig fer i al veure de que anaven passant el dies i res no ens contestava, quan només ens tenia de dir SI  o NO, li vaig confirmar el nostre escrit tres o quatre vegades i encara espero la contestació.  

Aleshores em vaig  decidir a enviar-li un nou escrit dient-li, potser fins i tot amb una mica  de mala llet, que ja no ens enviés mai més res de la seva Conselleria, ja que de només veure el remitent  ho fotrien tot a la paperera. Tampoc ni va  contestar res.

O sigui de que al meu criteri, sempre per mi la tindré com una impresentable.

PERE PI CABANES

San Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada