dilluns, 11 de maig del 2015

1725-EN RAJOY DEMANA EL VOT PER EL PP, PER QUÈ ÉS UN PARTIT “VELL”

O sigui que ell ho fa, segurament, per contrarestar la pujada dels partits nous, Podemos i Ciutadans i jo sempre que el sento, em ve a la memòria una cosa que em va succeir quan jo era el secretari del Casal Municipal de la Gent Gran de Manlleu.
 Aleshores la Consellera de Benestar Social, la inefable Irene Rigau i amb tota seguretat per intentar aixecar la  moral a la Gent Gran de Manlleu, ens va enviar un alt funcionari de la seva Conselleria a donar-nos una conferència i com sigui de que érem uns 400 els socis del Casal, es pot dir que varem omplir la platea del teatre a on va tenir lloc.
 Per demostrar la vàlua de la Gent Gran ens va dir taxativament: “I per  tal de que comproveu lo molt que valeu vosaltres la gen gran, sempre heu de recordar de que a les tribus de Àfrica, quan volen prendre una decisió important, sempre primer demanen el seu parer als vells de la tribu”.
 Jo quan tenien lloc alguns actes similars, sempre em col·locava a primera fila per tal de que “ningú en veiés” i tant punt li sento a dir això, vaig aixecar el braç per demanar la paraula, cosa que em va concedir i jo em vaig aixecar del seient i vaig dir-li: Aquest exemple, crec de que és el pitjor que ens podia haver donar a conèixer, per què no se si vostè està assabentat de que l’Àfrica i segurament que deu ser per aquest motiu, què  és el  continent més endarrerit de tot el mon.
 La majoria d’assistents es varen fotre a riure i jo em vaig tornar asseure, ara que ell amb la seva  mirada, em va travessar.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada