dilluns, 11 de maig del 2015

1727-RODRIGO RATO, EL “PATRIOTA” ESPANYOL

Aquest ex Ministre d’Economia amb el govern del PP de l’Aznar, però  que actualment, està imputat per frau, blanqueig de capitals i alçament de bens i que sembla de que sempre només havia cobrat el salari mínim interprofessional, però que com a bon economista, havia aconseguit arraconar 16 milions d’euros i que al no saber que fer-ne, se li va acudir, un mes abans de ser anomenat president de Caixa Madrid,  construir un hotel i oi que sembla que  lo més normal i correcte seria de que ho hagués fet a Espanya? doncs no, ell i com a bon “patriota”, tal  com sempre en blasonen els del PP, el va fer construir a Alemanya i en un punt molt cèntric de Berlin, el barri de Mitte i el va llogar i per la quan cosa en percebia 22,6 milions d’euros a cobrar amb 15 anys, uns 125.545 euros mensuals a partir del 1 de gener del 2012, o sigui de que aquest contracte finalitza el 2027.

I malgrat això Rato, sempre ha negat de que tingués un  patrimoni superior als  26,6 milions d’euros, que li va atribuir l’Agència Tributaria, però ja diuen de que, costa menys d’atrapar a un mentider, que no pas a un coix.

I parlant de “patria”, això em recorda un acudit de quan la mili. Era a la  classe de teòrica i el sergent “xusquero” li pregunta a un recluta: A ver Gedeon, que es la Patria?, i aquest li contesta i posant-se la ma al cor: La Patria es mi madre!.  Muy bien sientate. A ver tu Jeremias, que es la Patria?. I aquest li contesta: La Patria, es la madre de Gedeon!

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


PD. Aquest escrit le redactat i tal com tinc per costum, després de dinar i le  enviat al meu fill Jordi, per tal de que m’el pengi a la nit i tal com ell te per  norma, al  Blog i ves quina casualitat  al Tele-Noticies de les 8 de la nit la SEXTA, han parlat d’aquest mateix tema i m’ha semblat com si abans haguessin llegit  el que jo havia escrit abans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada