diumenge, 28 de juny del 2015

1814-JOAN LAPORTA, UN CATALANISTA DE PRO?

S’ha tornat a presentar com a nou president del Barça i en la seva campanya electoral, ja no enganya pas a ningú, com quan ja va plegar de president que és va muntar un partit super-catalanista i que al final va haver de plegar, per manca de clientela.

Ha promès de que si guanya les eleccions, el Barça estarà al servei de Catalunya, però jo crec entendre, de la Catalunya separatista, per què ja hi ha afegit, per què TENIM un compromís  decidit i clar  en el procés de la independència.

 I qui es pensa que és ell per recalcar tenim?.  Per què jo dubto de què tots els socis del Barça ho siguin de independentistes. I a fora de Catalunya, ni han un munt de Penyes Barcelonistes que  fins i tot Rodriguez Zapatero, sempre se hi ha declarat de barcelonista.

Jo recordo que no fa gaire temps de que ell va tenir d’anar a declarar a un jutjat de Barcelona, per cert em sembla que va ser per un afer relacionat amb  la seva etapa anterior de president del Barça, i es va negar rotundament a fer-ho en castellà, reclamant el seu dret a poder fer-ho en català, per lo què i per aquesta niciesa, o puntet d’homenet, es va tenir de suspendre el judici al no haver-hi en aquell moment, cap traductor disponible.

Ara be, potser serà casualitat, però  jo totes les vegades que l’he sentit aquest dies per la tele, fent propaganda de la seva candidatura a la presidència del Barça, sempre ha emprat el per ell tant detestat, el idioma del imperio, tal com se’n deia en la època franquista del  castellà.

Senyor Laporta, o tots moros o tots cristians, doncs jo d’ell acabo de llegir de que el titllen com un independentista radical, apart de un polític fracassat, precisament per el seu extremisme i recalquen de que a més a més, és un funambulista, un forçut i un pallasso en un circ de tres pistes.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada