dimarts, 20 d’octubre del 2015

2121-400 ALCALDES AMB LES SEVES VARES DÓNEN EMPAR A ARTUR MAS

De: andreu genis Enviado el: martes, 20 de octubre de 2015 14:00 Para: Pere Pi
Asunto: Re: 2120-després de la tempestai, ve la calma Benvolgut Sr. Pi,
Com que jo vaig estar obligat per força a una manifestació a Mollet quan el "dictador Franco" va passar per anar a Hostalric a fotres un tec a la nostre espatlla, LA RABIA QUE VAIG SENTIR AL VEURE'L encara no se m'ha apaivagat del tot. ( i això que era molt jove) Trobo que comparar una cosa amb l'altre no s'ajusta massa a la realitat, la cara que feien els congregats a les tres manifestacions sembla esser que eren mes aviat de gent que hi era de bon grat.
De la resta de l'escrit ja son figues d'un altre paner.
Que els de la CUP no se surtin en la seva, ho dic perqué es quedaría sense matèria prima per anar fent de biògraf del nostre estimat i mai prou ponderat MHP .
Ara venen dies de "castanyes" , ja en gaudirem sens dubte.
Com sempre s.s. s. q. e. s. m
Andreu Genis

De:                                    Pere Pi
Enviado el:                      martes, 20 de octubre de 2015 14:39
Asunto:        RE: 2120-DESPRÉS DE LA TEMPESTAT, VE LA CALMA
Benvolgut Genis:
Estic completament d'acord, sobre el que em diu en relació a les tres manifestacions "espontànies", en canvi jo i durant el franquisme no em vaig veure obligat a anar-hi mai a cap, com tampoc vaig votar mai en les votacions organitzades per el règim franquista, dones jo ja sabia i de bell antuvi, de que era anar a fer els ninots.
Ara be, aquests que hi varen anar i sobretot els 400 alcaldes amb les seves vares, jo ja ho segur que hi varen anar de tot cor, doncs tots mamen i de fa anys, de la mamella de la política, pero segons estimacions de la Guardia Urbana, no meves, no varen passar en cada una de les mateixes, de uns 2.000 assistents, i a Catalunya i en el darrer cens, som 7.512.982 habitants.
I qui el va obligar a vostè, a anar a aquesta manifestació que m'esmenta, per qué mentre va treballar al Banc, segur que no va pas ser, si no estic mal informat, oi?.
Només li puc aclarir una cosa, que mentre jo vaig estar de director a Mollet del Vallés i malgrat de que hi tenien a la façana del banc un mástil, com també la bandera oficial, mai en cap festa celebrada, la vaig fer penjar, que per cert un que era el cap del Sindicat Vertical i que ara no recordo el seu nom, pero segur de que vostè deu saber de qui li parlo i que manegava les cireres a Mollet, fins i tot, ho va fer constar "aquest petit
detall" al setmanari REVISTA DEL VALLÉS de Granollers...... pero jo.... impasible el
ademán.....
Amb tot 1'afecte d'en Pere Pi, "El Eterno Descontento" i "Cuyo Ingenio Admira el Mundo" ah no!, aixó ho varen dir de Cervantes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada