divendres, 23 d’octubre del 2015

2131-A MI LA GENERALITAT DE CATALUNYA M’HA ROBAT


O sigui que es tot el que suposo que en podem esperar si un dia arribem a ser,  independents.

Durant el primer govern de Felipe González, varen concedir una indemnitzaciò de un milió de pessetes, a tots els que per motius polítics, havien estat condemnats per Tribunals franquistes a més de tres anys de presó,  però lliures de l’impost del IRPF.

Uns anys després, es va concedir una indemnitzaciò de 28.000 pessetes als “desafectos”, entre els que mi compto, per cada més passat en Camps de Concentració o Batallons Militars Disciplinaris de Treballadors, amb un mínim de 150.000 per els que no habien arribat als sis mesos de condemna, durant el règim franquista.

Va entrar el govern de l’Aznar i manu militari, ens va fer pagar l’Impost  del IRPF. Jo en vaig permetre escriure a l’aleshores també Ministre d’Hisenda, l’impresentable d’en Cristóbal Montoro del per què, els que habien cobrat el milio van estar lliures d’aquest impost i en canvi nosaltres, que cap hi varem arribar, SI. I em va contestar que lo del IRPF era una llei. Jo aleshores li vaig escriure a veure si es que ens prenia per babaus, per què tots sabem que una llei,sempre es pot canviar o anul.lar per una altre.

Uns anys després i amb penes i fatigues de gestions i reclamacions, varem aconseguir de que el govern de Rodriguez Zapatero, promulgués  una llei en la que ens retornava el que ens havien retingut el govern del PP, per aquest impost.

Quan jo al rebre del govern central l’mport, vaig comprobar que de cap manera em retornaven tot el que jo havia abonat al seu dia i em vaig adreçar a Rodriguez Zapateror, que em va contestar, cosa que no fa mai l’actual president de la Generalitat l’Honorable senyor Mas, de contestar cap escrit que li podem dirigir, i m’informava de que ells em tornaven únicament el que havia percebut el govern central, pero que el restant l’havia cobrat la Generalitat, ja que tenia concedit el traspàs d’aquest porcentatge del IRPF i per la qual cosa, era ella la que m’els  tenia de retornar.

Després d’anys de infructuoses reclamacions a la Generalitat, tant en temps del “Tristpartit” com del actual, em vaig permetre d’enviar tota la paperassa al Síndic de Greuges el senyor Rafael Ribò, que després de múltiples e inútils gestions i reclamacions,  m’ha informat que ho deixava ja, com a “missiò imposible”.

O sigui que la Generalitat m’ha robat 35.000 de les antigues pessetes, tal com també ho ha fet a tots els catalans que en aquells temps varen percebre aquesta modesta indemnització.

O sigui que, “Visca la Catalunya Independent”,

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada