diumenge, 25 d’octubre del 2015

2132-A MI CONVERGÈNCIA, NO EM MEREIX CAP MENA DE CONFIANÇA

I per descomptat el seu cap l’Artur Mas i malgrat les seves excuses “de mal pagador” que va donar a la Diputació del Parlament, tampoc, ja que em varen entrar per una orella i em varen sortir per l’altre, doncs ara donaré  a conèixer un cas que un molt bon amic i de tota la meva confiança, que me ho ha explicat i que si ell ara el dona a  saber, és per què ja està  jubilat i que de cap manera vol que surti el seu nom ni el de l’empresa, però com que un cas molt similar al mateix, ja fa temps que el vaig llegir a un diari, sembla demostrar de que aquest sistema, era el modus operandi  habitual emprat per aquest partit polític. I vé a conte, perquè avui mateix he llegit al diari que Artur Mas desafía a que demostrin lo de les comisions del 3%.

Doncs, com deia, un empresari va fer una feina per la Generalitat i, quan es va presentar a cobrar la mateixa, li varen dir: vosté  per cobrar, ha de passar per aquell depatx. Allà el que el va rebre va revisar la factura i li va dir taxativament. Nosalres li pagarem la mateixa en efectiu, però només el 80% i l’altre 20%, queda com a dipòsit. Va preguntar: I aquest dipòsit quan el podrè venir  a cobrar?.  No això i tal com ja li he dit, queda com a “dipòsit”, ja que si no accepta aquesta forma de pagament, aleshores no li puc pas assegurar fins quin dia, podria arribar a  cobrar la mateixa.

Ell, com que comptava amb aquells diners per poder abonar la nòmina dels seus treballadors, no va tenir cap més remei que dir Amen.  Però en aquest cas concret, no és va tractar de un 3%, sinó de un 20%.

I jo tinc molta mès confiança amb la paraula del que m’explicat aquest bon amic, que no pas els “sopars de duro” d’en Mas, ja que jo el conec i una mica  a fons, de quan estava a l‘oposició i se del peu que calça.

I mireu que si amb tantes baladronades exculpatòries, els que han tingut de pagar les comissions des del 3% fins al 30%, sabut fins ara, se’ls infla allò que no sona de tants desafiaments, i es posen a parlar (“tirar de la manta” en diuen per altres indrets)... ja veurem què passa amb l’Artur Mas i amb aquesta Generalitat on, quan es rasca, va sortint de tot i res de bo.


25 d'octubre del 2015 – Continuació  d'aquest meu escrit :

Copiat de El Periódico d'avui dia 25, a la página 21, al final a ma dreta:

Una amplia forquilla: Les fonts consultades donen per bona que aquesta operado se la bategi com la del 3%, pero sospiten de que les comissions han arribat en alguns casos fins el 20%. Els concursos de obra pública estudiats oscil-laven entre 600.000 euros i els quatre milions. En l'escorcoll de l'antiga GISA s'han incautat d'expedients d'adjudicació de les empreses sota sospita i a CDC, la comptabilitat compartida amb la de CatDem.

Aleshores tot aixó "sembla" confirmar, de que el que em va explicar aquest meu amic, no era pas de cap manera un cas aíllat, sinó que era realment cert i era ja norma "de la casa" i que no era pas la primera vegada.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada