divendres, 11 de desembre del 2015

2283-L’ENTREVISTA D’EN CUNÍ AMB EN MAS, ‘SUMA Y SIGUE’

Artur Mas, va tancar qualsevol porta, a que Junts pel Si presenti algun altre candidat a president de la Generalitat, que no sigui precisament  ell i ja va assegurar de què i com sempre, estava disposat al sacrifici, si per què el seu sucós sou, a on el trobaria?.

Motius per marxar, va dir, en tinc uns quants -però no en va esmentar cap ni un- però  en tinc un  per no marxar i que és definitiu, i és de que si acceptem a posar preu a la presidència, voldria dir de que aquest ”procés” el dirigeix la CUP, per la qual cosa  el mateix, mai podria sortir endavant.

“Ell ja sap”, de que una part de la CUP no s’han amagat, de que confien en un terrabastall de  Democràcia i Llibertat, en les properes eleccions generals del 20-D i que així puguin doblegar la resistència actual de Junts pel Si i aleshores es decideixin a proposar un altre candidat, alternatiu amb en  Mas.   

I si la CUP em trenca les cames, -doncs el candidat convergent Quico Homs, diàriament  llença atacs contra aquesta formació anticapitalista- o si el preu no es assumible, inexorablement anirem a unes noves eleccions.  Jo ja se de que destorbo a  molta gent,  per la qual cosa, de cap manera volen que jo repeteixi com a president, però va demanar als ciutadans de Catalunya,  que jutgin el “pacte”, però  quan es produeixi, “si es de que aquest moment arriba”, o sigui de que ell mateix, ja es el primer que ho dubta.

Ara el que si de que amb en Mas, li ha caigut i molt malament, es de que el poble català i malgrat els seus esforços i sacrificis diaris, no li hagi donat els 100 escons que ell estava segur d’aconseguir i que sobretot esperava, enlloc dels 62 esquifits amb que es va trobar, malgrat amb el “poti poti” que va armar.

I va afegir de que la CUP, de cap manera pot pretendre fer la seva “revolució” i amb només 10 diputats.  Em recorda aquest llenguatge, el de la FAI “Federació  Anarquista Ibèrica” d’abans de la nostre maleïda guerra incivil.

Ah! i de que en cap moment, ell mai s’ha saltat el marc legal. Aleshores jo em pregunto, doncs per quin motiu actualment està processat, junt amb la Rigau i la Ortega si no és per lo de la “costellada” que ell va promoure i molt ostentosament, tal com es va veure per TV3 i quan ell introduïa la seva papereta, a un succedani de urna, el 9-N del any passat?.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada