diumenge, 13 de desembre del 2015

2291-BON NADAL I FELIÇ ANY 2016

De: Fernando Hernández
Enviado el: sábado, 12 de diciembre de 2015 22:13
Para: Pere Pi
Asunto: Re: RV: FOTOS D'EL FAR
 Benvolgut Sr. Pi:
Molt agraït a les seves atencions ( per les fotos). Se li veu, como sempre en un estat magnífic. Me n'alegro molt de veure que es trova be. 
I aprofito l'ocasió per desitjar-li unes Bones festes de Nadal i que l'any vinent sigui el que sigui ens evitin el monotema independentista que qual tabarra ens han picat aquest any. Sigui el que sigui que ens deixin en pau, per Déu. Una forta abraçada i molts records. El seu fan número tropecientos


De: Pere Pi [mailto:picabanes@gmail.com]
Enviado el: sábado, 12 de diciembre de 2015 23:05
Asunto: RE: RV: FOTOS D'EL FAR
 Benvolgut senyor Hernández:
                                                            Per aquest  simple motiu,  jo més de de una vegada els he tingut  de  demanar  disculpes  “als meus fans”, al tenir de insisitir i tocar  aquest monotema, que ja sembla la cançó enfadosa, quan  al final jo ja se i de bell antuvi, de que tots els meus brams d’ase,  mai arribaran al cel, , ni serviran per res, però  es que tinc la trista convicciò, de que i per  alguns de bona fe, que els hi  sembla de que arribar a la independència de Catalunya, seria la salvació del seu mon, quan jo i com a gat vell,  crec i sempre dins del meu modest criteri, de que si mai arribés aquest improbable cas, el desengany que tindrien em sembla de que encara seria més fort,  que el que jo ja vaig tenir el 9 de Febrer del 1939, quan amb l’Exèrcit Roig, “cautivo y desarmado” vaig  entrar en el camp de concentració francés de Saint Cyprien, i a on varem pasar -i no em fa vergonya de confessar-ho-  veritable  fam, miseries i vexacions i  vaig poder comprovar que cap dels caps polítics dels de “aixequem-nos i aneu-hi”, ni cap cap comandament important  del exércit derrotat, ni un hi era i només hi érem  els desgraciats i més els babaus que com jo, que  varem prendre part en aquella maleida guerra incivil i  per més befa, com a voluntaris, ja que hi varem anar  a jugar-nos la vida i  tot plegat per res.
 Ara aquella trista experiencia, em va vacunar i per sempre més, per no creure mai mès  amb cap “promesa” de ni un de partit politic, per què  tots els que fins ara ens han governat, al final tots, estant emmerdats i fins el coll, en casos de corrupción o sigui de que al final,  tots tard o d’hora t’acaben desenganyant.
 Amb la recordança encara de la mutua amistat, de quan vosté  era el cap de Correus i Telégrafos de Montcada i Reixac, li desitja i de tot cor, també,  unes Bones Festes, i sobretot un millor any 2016, en  

 Pere Pi Cabanes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada