divendres, 18 de desembre del 2015

2306-SENYOR MAS, ENS DESENGANXEM O NO, D’ESPÀNYA?

Per que jo sempre he sentit a dir de què, el que es foti el tall, que es foti els ossos i en canvi vostè i en els seus mítings “incendiaris” durant la actual campanya electoral i sempre amb el seu posadet de pinxo i desafiant contínuament al Govern Central, de que i queixant-se de que no vulguin “dialogar” amb vostè, -per la qual cosa s’ha vist obligat a declarar-se solemnement independentista- si i des de el primer dia, el que ha fet sempre, de que mai ha anat a “dialogar”, sinó que ha volgut “exigir” -per què en canvi en Santi Vila, el seu Conseller, ve s’ha entès sempre amb la ministre de Obres Públiques i segons ell sempre ha informat-, després, que de cap  manera acataran qualsevol sentencia del Tribunal Constitucional, a no ser que sigui al seu favor i segons ha assegurat, el seu nen mimat l’escuder, el Quico Homs, declararan unilateralment la independència de Catalunya, o sigui ficant-se de quatre grapes, fora de la llei en totes dues coses i amb les seves conseqüències.

I en canvi, quan les empreses que jo ja en parlava ahir, s’han cansat d’esperar a cobrar i ja li han posat la pistola al pit, a vostè només se li ha ocorregut, la simple solució de carregar al mort al seu menyspreat govern Central, de que sigui el FLA, Fons de Liquiditat Autonòmic, el que se’n faci càrrec del deute de 330 milions d’euros, o sigui una xifra igual com el deute que ja tenia amb les  farmàcies.

Miri senyor Mas, els ciutadans de a peu, no les tenim aquestes facilitats que veig que te vostè en poder carregar la seva mala administració que ha emprat i des de el primer dia que ens governa, i de que la culpa dels seus mals, sempre només es de Madrid, sinó que li paga les seves disbauxes, però que sempre son de diners que procedeixen dels nostre impostos,que nosaltres sempre hem pagat religiosament, sinó de grat per força, per què “natrus” ens em d’espavilar, per tal de poder fer front als nostres de deutes.

Des de que ens governen, uns altres impresentables, com son els del PP, i malgrat el que va assegurar en Rajoy, en les batusses que va tenir amb Pedro Sánchez, de que havien rebaixat l’IRPF dues vegades, però en canvi jo a la meva butxaca, encara no me’n he assabentat de que això sigui veritat, ja que i des de que ell ens governa, i comparat amb el que pagava cada any en  la meva Declaració de la Renda i com a pensionista que vaig tenir d’abonar el mes de maig, a on hi vaig tenir d’afegir 667,16 per l’Impost del IRPF i a més a més i degut a les medecines que abans hi entraven i ara no, i el 10% que ara paguem de les que he necessitat durant l’any -cosa que mai ens va succeir amb el govern franquista-  he tingut de pagar 526,94, el que fa un total de 1.194,10 euros, que parlant en roman paladino, m’han fotut de la meva pensió, i que només han servit, per ajudar a pagar, els seus somnis de somiatruites.

Que en faria jo de coses, però pagant els altres.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada