dimarts, 22 de desembre del 2015

2322-QUAN MÉS CONEC A LES PERSONES, MÉS ESTIMO ALS ANIMALS

Jo això, no se pas qui ho va arribar a dir, però sembla de que els resultats de les eleccions del 20-D, ho han confirmat.

El Partit Animalista, per el Senat, ha aconseguit més de un milió de vots, xifra  que no hi ha arribat, cap ni un de tots els altres partits polítics de Catalunya i en el Congrés, ara no tinc les dades a la vista, però persona ben informada, m’ha assegurat que han tret més vots, que no pas en Duran Lleida i la seva UDC.

A més a més, una meva neta que li va tocar formar part de la mesa de un Col·legi a Barcelona, m’ha informat que les paperetes d’aquest partit i en la mateixa, se’n van utilitzar moltes més, que   dels altres.

PERE PÍ CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada