diumenge, 27 de desembre del 2015

2338-ELS ÚNICS QUE NO HAN PATIT LA CRISIS, ELS POLÍTICS

Per què quan he llegit el que s’emportaran cada any els partits polìtics, aixó si, amb  representació parlamentaria i el que cobran els polítics, he quedat astorat, de que hagim de mantenir a pan y cuchillo, a tota aquesta trepa de menjapans, encara que després de tot es lo més natural del mon ja que ells i legalment i durant tots els anys que “gaudim”, de la tant esperada i sobretot enyorada democràcia, ells mateixos i sempre, faltaria més, per majoria absoluta, se ho han anat concedint, que els hi hauria de caure la cara de vergonya, si és que realment mai n’han arribat a tenir, doncs, i sempre al meu humil criteri, per mi, el pitjor insult que avui dia es pot donar amb una persona, és titllar-lo de polític, ja que tots viuen només que a l’esquena nostre i gràcies als nostres impostos.

Jo crec de que tant els partits polìtics com els sindicats, haurien de viure únicament de les  cuotes dels seus afiliats i si no poden subsistir, doncs que pleguin, per què jo recordo que quan vaig deixar el banc i varem iniciar un modest negoci i com que no ens va donar el resultat del que n’esperavem el vaig tenir de plegar i tornar a començar i de 0 un de nou, que afortunadament, aquest  si que va donar resultar, però a mi, mai ningú em va pas ajudar ni regalar res, ja que tot va ser només amb la ajuda i el concurs inestimable de la meva esposa qepr i el  meu.

Cada grup parlamentari, cobrarà una quantitat fixa de 28.597,08 euros mensuales i al marge del seu tamany, i una subvenció variable en funciò  del número de diputats de cada un d’ells de 1.645,49 euros  mensuals per cada escó,

Podemos, s’embutjacarà  cada any i en concepte d’asigació per diputat  un total de 2.735.125,56 euros cada any, apart del sou que cobrarà cada diputat, incrementat en funciò del paper que desenvolupi  en la seva vida parlamentaria, així com les dietes, la assignació per desplaçament i la anomenada asignació constitucional, que està excenta de tributaciò. En canvi els pensionistes, paguem l’impost del IRFPF, dues vegades,  malgrat de que i segons la Constitució, tots els espanyols, som iguals davant la lllei, menys la casta dels  polìtics.

El PP, també rebrà anualment 2.771.908,20 o sigui que tindrà una pèrdua de 1.243.990,44 degut als 63 escons que ha perdut comparat amb  les eleccions anteriors.

El PSOE cobrarà 2.120.294,16  també cada any.

I  Ciutadans, 1.133.006,16, etc, etc,  o sigui de que i entre tots  plegats, Viva la Pepa que s’ha mort l’oncle, doncs ja no detallem encara les moltes altres mamandurries que gaudeixen, per què aleshores aquest escrit es  faria interminable i a nosaltres encara només ens agafaria més mala llet.

I ja com a final i el que clama al Cel. Tots els diputats que hem tingut de patir des de el 1978, per el sol fet d’haver tributat com a tals i només durant 11 anys, quan es jubilin ja tenen dret a la  pensió  màxima, quan en canvi, tots els espanyols de a peu, després de cotitzar un mínim de 35 anys, -jo en vaig cotitzar  45- nomès podem cobrar per la quantitat exacta amb  que em cotitçat, durant els esmentats anys.

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada