dimecres, 20 de gener del 2016

2411-JOAN TURRÓ, EL LIDER DE CONVERGÈNCIA, EL “FEIXISTA” DE SANT HIPÒLIT?

Per què acabo de llegir l‘escrit de mitja plana de Pere Rios al diari EL PAÍS d’avui dia 20 i abans de jo atrevir-me a redactar el present, m’he fregat els ulls a veure si era veritat o ho havia somiat de que una persona i només amb dos dits de front, hagi pogut arribar a ni tant sols a proposar una atzagaiada tant i tant grossa i que demostra el que jo he dit sempre, de que amb la capa dels nacionalismes, s’han comés les pitjors barbaritats d’aquest mon.

Tots ja sabem les ganes que te el senyor Turró d’arribar a ser l’alcalde de Sant Hipòlit, quan jo en les eleccions del 20-D, a on ens varem trobar al local de les votacions, ja em vaig permetre dir-li que s’havia presentat amb  el pitjor dels eslògans:  “Som el partit de l’Artur Mas”.

Doncs ha tingut la barra i les penques de proposar, de que no s’aboni cap sou a tot funcionari o treballador públic municipal, que es manifesti públicament  i políticament, contra  la independència de Catalunya.

I tant de que tot això es feixisme, que és allà on acaben desembocant tots els nacionalismes,  per què fins i tot el senyor Turró, ha estat desautoritzat  per Francesc Sánchez, coordinador del règim intern de CDC,  ja que essencialment, només anava dedicat a Marta Moreta, Llicenciada en Pedagogia, a la que ni tant sols conec, però se de que és militant del PSC, ja que li recrimina de que el seu partit, expressa sempre a no donar el seu recolzament a Artur Mas que  només des de el 2012, defensa de que Catalunya sigui un estat independent.

Em fa l’efecte de que al escollir els de Convergència de Sant Hipòlit els seus dirigents, han marxat del foc i s’han fotut a les brases.

PERE  PÍ  CABANES.
Sant Hipòlit de Voltregà 

Aquest escrit ha sortit publicat al bisetmanari El 9 NOU el dia 22/01/2016.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada