divendres, 22 de gener del 2016

2414-EN 1920 VA NÉIXER EN PERE PI CABANES

De: andreu genis
Enviado el: lunes, 18 de enero de 2016 10:46
Para: Pere Pi
Asunto: felicitats

 ENCARA QUE AMB RETARD LI DESITJO TOTES LES FELICITATS, PER TOTS ELS DIES QUE MANCANT PER FER ELS NORANTA SET.
 Vaig trucar-lo al fixe i no na contestar i al mòbil però pot esser que vaig fer-ho massa d´ora (eren dos quarts d´una) i vaig optar per deixar-ho per  felicitar-lo avui.
 Per Sant Antoni gloriós
ja n´ha fet noranta i sis
el blocaire mes famós
del nostre país.

Es en Pere Pi Cabanes
que ens diu totes les nits
dels polítics mes tarambanes
llurs malifetes i mals acudits.

Ara ja no te en Mas
però la critica “rondinaire”
no l´ha amainada  pas
ara les hi “fot” al nou manaire.

 N´hi   per la seva onomàstica va fer campana al bloc, ara agafis-ho amb calma i no si capfiqui gaire que  els polítics  ja sabem de  quina corda van tirant.
 Mentres tan rebi una afectuosa salutació
 Andreu Genís

De: Pere Pi
Enviado el: lunes, 18 de enero de 2016 14:09
Asunto: RV: felicitats
 Benvolgut Genís:
                                   Es que a aquella hora que diu que em va trucar,  es la hora del diumenge que tenim  la  tertúlia “La hora del vermut” de Ràdio Voltregà i ens fan apagar els mòbils I ahir i per ser el meu 96 aniversari, varen voler fer un programa extra i  només vaig xerrar jo durant una hora i un quart -miri com a Santa  Cruz de Moya-  ja  que em varen fer explicar totes le meves peripecies durant la nostre guerra incivil i crec de que i  modèstia apart, va ser un èxit, que ja ho haurà  llegit, més  alguna altre cosa que encara tinc per enviar.
 Molt agraît per la seva felicitació, que com molt be pot suposar la farè  penjar al Blog amb en Jordi.
 Amb tot l’afecte d’en Pere Pí Cabanes

=======================================
De: Ekaterina Larina
Enviado el: domingo, 17 de enero de 2016 22:06
Para: picabanes@gmail.com
Asunto: Felicidades!
 Muchissimas felicidades en el dia de tu cumpleaños, con tus 96 años, Pere!

Besos, Katia.

De: Pere Pi
Enviado el: domingo, 17 de enero de 2016 22:55
Asunto: RV: Felicidades!

 Benvolguda Katia:
                                     Moltes gràcies per la teva felicitaciò, doncs degut a la hora que ja és, suposo que aquest any, ja serà la darrera que rebrè.
 Ja t’ho deurà explicar  en Jordi, de que avui també era el dia que tenim periodicament la  tertúlia a Radio Voltregà, i m’han  preparat una veritable sorpresa, doncs ja he vist al entrar al estudi,  de què malgrat que hi erem els 6 tertulians normals de cada vegada, que sempre som en Jordi i jo, contra els altres quatre i en canvi a la taula,  només hi havia avui dos micros i quan en Ramon, el director i moderador, ha començat com cada vegada ha fer la presentación, ha informat de que  avui i amb  motiu dels meus 96 anys, fariem una tertúlia monogràfica, a on i com  el  “tertulià més veterà” en Pere Pí,  que només seria jo el que  parlaría  exclusivament i efectivament avui  ha durat una hora i un quart i m’han fet explicar tota la meva vida durant la guerra incivil i a  més a més i com a “propina”,  els hi  he cantat dues cançons de quan la guerra i la primera  ha estat  “l’Himne del Exércit Repúblicà”, que em  varen  ensenyar l’abril del 1937 quan als 17 anys i per babau, em vaig presentar i com a voluntari a defensar la República, al camp de instrucciò pre-militar a Pins del Vallés. (Avui Sant  Cugat).
 I al acabar m’han fet entrega de  dues  bandejes, totes dues dedicades  i  un pastel amb les espelmes dels 96 anys i com que ja en teniem un altre de pastel, encarregat al restaurant a on teniem previst anar a dinar, doncs  s’el han emportat en Jordi i us el fotreu demà vosaltres, però a la meva salud,  junt amb la Diana, la  mare de la Kiara  i també hem quedat de que també  invitareu amb l’Ortega, el que es fot el que sobra de les paelles que acostumem a fer a Sant Hipòlit.
 Ah! i en Jordi m’ha regalat, com segurament ja deus saber, de  una copia exacta del “Balon de Oro”  i dedicat amb en “PERE PI, L’EXPORTER DE LA PENYA SERVOS DEL 1934 AL 1937”
 Amb tot  l’afecte d’en

 Pere.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada