dimecres, 2 de març del 2016

2522-A PABLO IGLESIAS, SE LI HA VIST EL LLAUTÒ

Per que  n’ha dit una com un cove, al comentar  la sortida de la presó de Arnaldo Otegui que ja el deixen i ben retratat, sobre el seu criteri amb relació a la banda d’assassins d’ETA.

Nadie deberia ir a la cárcel, por sus ideas políticas.

Doncs jo em permetria donar-li un bon consell, per que i d’ençà que gaudim de la democràcia i  malgrat del que també ha declarat en Joan Tardà de ERC, que ja m’agradaria a  mi saber si diria el mateix, si en el atemptat terrorista a Hipercor, hagués mort algun familiar seu, si encara pensaria el mateix, doncs jo estic segur del tot de que  a  Espanya de cap manera mai hi han hagut presos polítics, com quan el franquisme, doncs tots els que actualment estant complint condemna, és únicament per què varen cometre algun delicte i sobretot els de la ETA i si es queixen per les molèsties que tenen els seus familiars per poder anar-los a visitar a les presons, ells un dia o altre, segur que sortiran tal com també ha sortit l’Otegui, però en canvi els prop de mil assassinats que va cometre ETA i tot plegat per res, a tots ells, segur de que mai més els seus familiars els tornaran  a veure.

Doncs tot això mateix, senyor Pablo Iglesias  per què no ho va a exigir als seu amic en Maduro, l’actual president encara de  Veneçuela que alliberi a tots els presos polítics?

PERE PÍ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada